bir salgın sonrası tutuştu ciğerime benekler geçer dedim, bırakır bu illet asude nefeslerin soluklarına mimledim mayaladım dilime gizil bir aysberg seni hep, bilindik suratlarda ararken millet!
sarıldım sakladım zihnime bağdaş kuran koca gözlerini kızdım kırıldım arada beceririm sandım saçlarını dibinden kesmeyi lâkin yok etmek Tanrı lütfuydu sevmek, fânilerin işi!
bir tebessümdü bazen tüm hasat bileklerine taktığım bir kelepçe! hayat ne kadar dağılsa da hep adına tırmanırdı harfler kıskandıkça daha da damarı çözülür garez uykuların sürüldükçe anız gibi yakardı haz nefretle ütopya pozlardı avuç içi resimler koca âleme sığmazken ben...
ilk değildin belki ama iliklendin büyük puntolarla yüreğime ne kadrini aradım sordum ne kederini istedim adının önünü sıfatlarla doldururken uğruna; makber kuşları uçurdum nazar ayetlerinin en afilisiyle ben sana göz değmesin diye Tanrının gücüne gitmesin diye ben sana kaderim bile demedim!
kelime mi kalmamıştı da bağlıydı dilim beceremez miydim koca dünyayı kevgire döndürürken bir cümleye mi güç yetiremedim ki bitmeyecektin tükenmeyecek ondan, sana geçmiş zaman kipli cümleler giydirmedim
ben seni zamandan münezzeh kaygısız, karşılıksız, kara kışsız kendimden bile kıskanır ben seni yabancı gözlerden bile muaf ... !
ToprağınSesi
( Sevgili Deniz Uzuner; bu gerçekten olağanüstü performans için sana en içtenlik dolu en minnet dolu cümlelerle teşekkürü borç bilirim)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boşuna dememişler usta, şiiri şair yazar, ve okuyan sahiplenirmiş. Yine içinde kendi duygularımı bulduğum bir şiir daha ustadan. Sevgili Akdeniz, hiç susmsın sesiniz. Kalbi sevgimle...
ben seni zamandan münezzeh
kaygısız, karşılıksız, kara kışsız
kendimden bile kıskanır
ben seni yabancı gözlerden bile muaf ... !
İKİ ŞİİR YÜREĞE SLM VE TEBRIKLERİMLE!
NEFİSTİ!