AYLAR ÖNCE YAZILMIŞ BU ŞİİRİ YAYINLAMA CESARETİNE SAHİBİM ARTIK ÇÜNKÜ GERÇEKLER AYAN BEYAN ORTADA VE HASTALIK BİTTİ. İ-Yİ-LEŞ-TİM...
Bu sana son mektubum sevdiğim Artık silinecek şu fani dünyadan ismim, cismim.
Belki bir gün Sonbahar yağmurları düşer saçlarına Islanır da yüreğin Rüzgar dokunur da yanaklarına Kuytu bir köşeye saklanmış bir serçe kuşu görürsün Bir yaprak sürüklenir ya akan sularla İşte o zaman İşte o zaman beni hatırla! Beni sorduklarında ise ’Başıma bela olmuştu haspa, gitti kurtuldum’, dersin
Ya da vazgeçtim, hatırlama... Sil at yüreğinden Sil anılarından Yırt at resimlerimi Bakma aynaya bizi görürsün
Hatırlama... Önce senin dudaklarına değip yaktığın Sonra bana uzattığın sigarayı hatırlama...
Hatırlama kollarında kahkahalarla dans ederken Dudaklarımdan öptüğünü Mazideki bir gecede...
Bir kafenin ortasında mikrofondan ’Ben karıma aşığım, onu çok seviyorum’ dediğini de Hatırlama... Hatırlama senin, benim, bizim için kopan alkışları Büyük aşkın şerefine diye havaya kalkan elleri
Hatırlama... Hatta hafızanı kaybet Silinsin benimle olan Günlerin, saatlerin, dakikaların, saliselerin...
Bir gece, sabaha karşı Seni Migrosun köşesinde bulduğumu da unut Unut martıların çığlık çığlığa senfonilerini Hatırlama Hatırlama ne olur
Bize ait olan Aşkımızın meyvesini kaybettiğimiz o günü... Çünkü ben hiç unutamıyorum ve Gün geçtikçe de daha çok kanıyor yüreğim Daha çok acıyor içim... Senin için önemli olmasa da Senden bir parçaydı benim için
Hatırlama olur mu? Hüznün Yüzü’nden sana kalan bakışları da es geç Biliyorum ki Senin için bir HİÇ’im...
HATIRLAMA... Hatırlayıp da ne olacak ki
Senin hatırlayacak ve unutamayacağın o kadar çok şeyin varken Benim hatıramın ne önemi olabilir senin için?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDA BUSESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDA BUSESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ilk kez sayfanıza girdiğimde yüreğimi söküyorum şiirinizi okudum ve anladımki bu birkez mükemmel yazılacak bir şiir değil ...haklıymışım.ifadeleriniz sallıyor insanı derinden.siz yazın biz okuyalım yüreğinize sağlık...
Ne diyeyim ben şimdi?Gözümün tuzundan nasiplendirdin akşam inerken günüme..Hayli zamandır hep gecedeyim...Bu benim hikayem diyeceğim lakin ben daha iyileşemedim....Asimaralım sevgilerim sana...O can yüreğini öpüyorum..Kalemin hiç susmasın...Saygımla..
Belki bir gün Sonbahar yağmurları düşer saçlarına Islanır da yüreğin Rüzgar dokunur da yanaklarına Kuytu bir köşeye saklanmış bir serçe kuşu görürsün Bir yaprak sürüklenir ya akan sularla İşte o zaman İşte o zaman beni hatırla! Beni sorduklarında ise ''Başıma bela olmuştu haspa, gitti kurtuldum'', dersin
Bize ait olan Aşkımızın meyvesini kaybettiğimiz o günü... Çünkü ben hiç unutamıyorum ve Gün geçtikçe de daha çok kanıyor yüreğim..'' kayıp...bir can... anlıyor ve susuyorum ... gönderilmeyen mektuplardır şimdi zaman... şiir güzel ve ya değil, hiç ilgilenemedim..duygu vardı içten ve yalın ..sosyolojik acılar..aldı sürükledi beni içine.. kal sağlıcakla...
sema güler tarafından 11/15/2007 3:15:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir gece, sabaha karşı Seni Migrosun köşesinde bulduğumu da unut Unut martıların çığlık çığlığa senfonilerini Hatırlama Hatırlama ne olur
Bize ait olan Aşkımızın meyvesini kaybettiğimiz o günü... Çünkü ben hiç unutamıyorum ve Gün geçtikçe de daha çok kanıyor yüreğim Daha çok acıyor içim... Senin için önemli olmasa da Senden bir parçaydı benim için
hüzün telleriniz dokundu tellerime çok beğendim saygılar
Hatırlama... Önce senin dudaklarına değip yaktığın Sonra bana uzattığın sigarayı hatırlama...
Hatırlama kollarında kahkahalarla dans ederken Dudaklarımdan öptüğünü Mazideki bir gecede... ***
Yüreğinize sağlık. Allah size sağlıklı, mutlu, huzurlu ve sevgi dolu uzun bir ömür nasip etsin inşallah. İyi olmanıza çok sevindim. Büyük geçmiş olsun ve Allah tekrar yaşatmasın. Şiiriniz beni sizin yazdığınız anda ki duygularınız kadar olmasada, derinden sarstı. Güzel yüreğinizden musadenizle öptüm. Sevgi ve Saygılarımla,
Offf Asi yeter aslında sen artık hatırlama unut sil beyninden değermi, değermi bunları hatırlamana bırak yaptıkları bir gün çıkacaktır karşısına. Yeni beyaz bir sayfa aç kendine hatıralarında bile olmasın artık, değmiyor can inan değmiyor.. Can Maralım şiir olarak muhteşemdi kutlarım sevgilerimi gönderdim sana.
Bir hastalığın seven belki de yasakça seven bir yürekte yaptığı sarsılmaları şair biraz da içinde büyüterek sitemkar hayata etkili bir göndermeydi... Başarılı... Saygılarımla.
Kırgınlıkların sonucu yıkım olmamalı.Anlamayana da güle güle diyebilmeli insan.Maalesef hak edilmeyen bir çok duygu var dünyada.Hak ettiğinizi bulmanızı diliyorum.Şiiriniz güzeldi.Mutluluk dileyin mutlaka bulursunuz....
Sevgisizliğin ve çaresizliğin su yüzüne çıktığı an Ne demiş atalarımız herşeyin ilacıdır geçen zaman Kendimizi birden bırakırsak böyle vefasızın eline İşte o an bittik demektir;gidişat kötü, halimiz duman.
Boşverin giden sevgili ardından dönüp de bakmayın bile Kıvılcımın acımasız yangını döndürmesin bizi küle Her ayrılık yeni bir aşkın yeniden başlaması demektir Hayat böyle işte,gelene hoşgeldin,gidene güle güle.
İşte böyle,boşverin gideni.Bırakın gitsin... Şiir çok güzeldi,kutlarım...
Sevgisizliğin ve çaresizliğin su yüzüne çıktığı an Ne demiş atalarımız herşeyin ilacıdır geçen zaman Kendimizi birden bırakırsak böyle vefasızın eline İşte o an bittik demektir;gidişat kötü, halimiz duman.
Boşverin giden sevgili ardından dönüp de bakmayın bile Kıvılcımın acımasız yangını döndürmesin bizi küle Her ayrılık yeni bir aşkın yeniden başlaması demektir Hayat böyle işte,gelene hoşgeldin,gidene güle güle.
İşte böyle,boşverin gideni.Bırakın gitsin... Şiir çok güzeldi,kutlarım...
olur olmaz sabahlar tanıdım kollarında gider kalır hayallerin var şimdi gecelerimde duydum ki zorun varmış tüm berraklıklara gücün yetiyorsa gelde yarınlarımdaki beyazlaıkları boya katran karalarına..
Günaydııııııııııın! Güzel şiirine hiç lafım yok.Haddim değil ama ağzına bile alma be artık.Kimbilir kıymet bilecek ne cesur yürekler vardır.Hoşçakal tatlı...
hımm..yine hayli kırılmış ve sitmli bi şiir : ) neyse,ilkin günaydın ve bıraktığınız yorumdaki konu için : )) rica ederim,,kesinlikle paylaşıyoruz yani ben mutlu olurum ancak,yazdıklarımı saklanacak değerde bulmanızdan .. güzel bi gün olsun : )
BİR YERLERDE OKUMUŞTUM VE ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ. HEP KENDİ KENDİME BUNU SÖYLERİM. SÖYLERİMDE İÇİME SU SERPERİM.
GİDEN GİTMİŞTİR GİTTİĞİ GÜN BİTMİŞTİR GİDENİ BEN DEĞİL GİDEN BENİ KAYBETMİŞTİR...
KENDİMİ O KADAR DEĞERLİ BULUYORUM Kİ. DEĞERSİZİN BİRİ BENİ HATIRLAMASA DA OLUR. DEĞİL Mİ? ABLACIĞIM. KUTLUYORUM YİNE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM KALEMİNİZDEN.
Bacım...Sen böyle erkeklerden daha delikanlısın biliyor musun?...Seni kaldıramaz böyleleri... Dilerim hak eden çıkar karşına...Ve bundan sonra hep umut ve mutluluk olur şiirlerinde....
HATIRLANMASI GEREKEN ŞEYLERİ HATIRLAMAKTAN KORKMUYORUM ARTIK. ÇÜNKÜ İYİLEŞTİM VE BİR GECE ARTIK ONU İSTEMEDİĞİMİN FARKINA VARDIM. ÖYLESİNE BİR HAFİFLİKTİ Kİ BU ÜZERİMDEN KOCA BİR DAĞ KALKMIŞ GİBİYDİ. HAKLISIN GARDAŞIM BU SON ŞİİRİM ZATEN. TARİHİNE DİKKAT EDERSEN AYLAR ÖNCEYDİ VE SON NOKTAYI KOYUYORUM BÖYLECE. YENİ UMUTLAR, YENİ BAŞLANGIÇLAR... DOĞRU ZAMANDA DOĞRU İNSAN... BENİM SEVGİ DOLU YÜREĞİM HAKEDENE GİDECEKTİR BUNDAN GAYRİ...
Offf..Can Bacım..O kadar çok şeyi hatırlatmışsın ki...Hele bir yer var ki yüreğimi parçaladı...Bahsetmiyeceğim ama...Yüreğim dayan mıyor...Bunları hatırlamıyor ve halâ sana acı veriyorsa bırak gitsin...Sana göre değil bu adam...Seni hak etmiyor demektir...Benim Bacıma delikanlı adam yaraşır... Üzülsem de kutlarım dizelerini....Selam ve Saygımla....