(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül/Amerikan Patiskası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül/Amerikan Patiskası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül isterdi ki; Son baharın başlangıç mevsiminde günbatımının daha bir güzel olduğu Eylül'de: sadece renklerinden manzaralarından hazanın garip hüznünden bahsedilsin...
Bu Eylül sancısından hiç kurtulamayacağız değilmi sevgili dost.. bu ülkede insanlık onuru ne kadar çok ayaklar altına alındı ve alınıyor. tutunacak hiçbir dal bırakmamaya yeminliler çünkü.
ama bak,senin kaleminde nasıl dile geliyor başkaldırı ve cesaret. içim burkularak, ama yine severek okudum şiiri.. hep vaolsun cesur yüreğin ve kalemin.
"sen vera filistinden gecerken sakın eteklerinizi toplama biraz kan bulamış şekilde cık karşıma..!" "Söylesene sevdiğim çocuklara sıkılan hangi kurşu kahpece değildir.. NUMAN ARIMAN'ın vera şiirinden alıntılar..
şiiri okumadım. yalnız ''amerikan patiskası''nı görünce ürperdim. neden? dün gece uyumadan önce dizeler geçiyodu aklımdan hem de amerikan bezli, patiskalı. sık sık dejavular yaşar oldum defterde. korkutucu!:)
Saygılar selamlar