Çocukluğumun sancısıydı Her Kapadığında gözlerini Korkardım!
Çoğalırken sessizlik Çöplük martılarının Çığlığı karışırdı Bozkırın ayazına Kentin Bütün kaçakları gelirdi Göz hizama Sararırdı Elim/ayağım
O zaman Kendimce Var edip Düşselime Yılkı atlarını Üzerinde çırılçıplak Süvari olurdum Kendinden kaçan
Rüzgârı döverdi yelelerim Dörtnala geçerdim Dut ağaçları arasından Hiç bitmesin yol diyerek Biterdi titremelerim Oysa bilirdim Ölürdü atlar yol yorgunluğundan
Çabuk geçti zaman Alıp korkularımı kanatlarının arasına Onlar bilinmeyene gitti Bırakıp beni yaşamın gerçekliğinde
Büyüdüm Siyahın yoğun bakışlarında Dik durarak yaşama
Şimdi dudaklarım mühürlü bir sevdaya Sense Sonsuza dek Kapadın gözlerini Ve Bilmiyorsun Ben artık Hiç Korkmuyorum baba
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mühür// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mühür// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel bir şiir İnsanı konuşturmaya, yazmaya, derdini anlatmaya zorluyor sanki. Aslında arabesk yorumlar yapmayı sevmiyorum, nedense hüzün beni yendi ve içimden ağlamak geliyor Bütün üzüntümü buraya dökmek ve rahatlamak geliyor içimden. Babamı çok özlediğimi hissettirdi şiir Onu kaybetmek istemiyorum Çok hasta şimdi, hastalığın onu yendiğini bildiğim halde ölümü babama yakıştıramıyorum Hep yaşasın istiyorum Yenilgilerimi de, başarılarıları mı da oturup dizlerinin dibine anlatayım istiyorum Neyse susayım iyisi mi, hüzün yoğun, anlatmakla bitmez...
Kakemini çok seviyorum şair Çok sağlam...
Teşekkürler şiir okuttuğun için Saygılar, selamlar...
Bir öyle başlamak yaşamın ilk zamanlarında, korkarak,çekinerek ,sinerek, baba varlığında Bir böyle sürdürmek son zamanlarda, yürekli,cesur ve korkuusz , baba yokluğunda .. Zaman neler öğretiyor insana, neler neler ...
Ah .. yaşasaydı babam, ya da açıp gözlerini görseydi bendeki değişimi. Ama,nafile /mi ? Yine bir anma,hatırlama ve hayalinde düşen hüzün.. Kutluyorum değerli şair dost Taylan Bey . Selam ve saygılarımla..
Keşke çocuk düşlerimizi ergen değirmeninde un gibi elerken yüreğimize hep sevda sözcükleri dikilseydi ve hiç büyümeseydik çünkü büyüyünce saatlerde büyüyor,korku ve masumiyet büyüyor,o çıplak atlara bindiğimiz gibi üryan ve temiz kalabilsek keşke avurdudumuza sinen iğrenç kokular olmasa kirlenmese ayaza kesen yanlarımız çok güzeldi yine şiir konusunda önemli atılımların var gözden kaçmıyor,sevgilerimle...
Sense
Sonsuza dek
Kapadın gözlerini
Ve
Bilmiyorsun
Ben artık
Hiç
Korkmuyorum baba
hüznü kuşanmış dizeler......çok çok güzeldi...kutlarım...saygılar selamlar..