(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin üçü// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin üçü// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sosyal içerikli şiirler oldum olası tercihimdir. Hele böyle bir de başarılı bir çalışmaya rastlayınca, aha işte kaymaklı ekmek kadayıf, diyorum. Tadına doyulmuyor dizelerin. Düşünce labirentlerinde geziniyorum. Çok keyifliydi okumak, çok... Yürekten kutluyorum Taylan bey. Şiiriniz hak ettiği yerde. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
seçkiyi fazlasıyla hakketmiş şiir derken seçkimi en önemli diye sormadan kendime edemedim.. Ama geri dönüp cümleyide silmedim..Oysa ne çok şeydi şiir..
Şehir Dengesiz kutupların Kırılgan dinletisinde
kaç kişi görebiliyordu/duyabiliyordu dengesiz kutupların kırılgan dinletisini görse bile kaç kişi şiirleştirebiliyordu böylesine kocaman bir yürekle.. yürekten kutlarım şairim her daim saygımla...
gecenin üç'ü nelere gebe gözkapakları birbirine deymeyenler bilir -gerçeklere kör bakmayanlar diyelim mi- uykunun yörüngesinde zamanı eskitenler değil -zaman bir tek armutları olgunlaştırır oysa-
Her dem eserlerini büyük beğeniyle ve gıptayla okuduğum değerli dostumdan yine alışkın olduğumuz özgün kaleminin renginde mükemmel bir şiir daha oukudum.
teması ve öyküsü olan şiirler önünüzden geçerken ardından bir iz bırakırlar...ki bu şiir de çok iz bırakıp avuçlarımıza öyle geçip gitti aramızdan...ara ara s.özü geçen imgelerin ayak uyumu da oldukça güzeldi...
Ne güzel bir günde gelmişim güne düşen değerli kalem Dilerim hak edenler bulsun hep ömrünü ve gönlünü Kutlarım kalemin haklı ve usta duruşunu saygılarımla...
Odaların silik ışıklarında Çokların Yorgan altı düşleri uzanıyor Uykunun seyrine
Yokluğun yalnızlığıma sıcaklık oluyordu soğuk yatağımın köşesinde, özgürlüğüm özleminde hapis oluyordu düşlerimde, bir sen düşüyordun karanlığın aksine, bir ben düşüyordum gecenin üçüne...Neydi bu gecenin üçü, içinde ki yalnızlığın güne vurulduğu zaman dilimi mi yoksa hasretin nefessiz bıraktığı kahpe bir saat mi idi...
Gözümde ki karaltı havayı deliyordu muhtaçlığımda, oysa ellerimde Yıldızları tutuyordum, geceden bir bir karanlık çekiyordum Güneşe inat..Sanki içimdeki çocuk hep gecenin üçüne duruyordu vakitlere nispet...
Sade ama ağır bir çalışma idi, emeğe saygı,sevgi ve tebriklerimi sunuyorum...
Şiiri okuyup bitirince zihnimde bir dönem, bir toplum, bir sokak, bir çok insan beliriyor, bir hayat beliriyor yani...İşte böyle şiirleri okumak insana neler kazandırıor anlatamam ustam ve "Yorgan altı düşleri uzanıyor" betimlemenize de gıpta ettim, nefis ötesi bir şiirdi benim için... Kaleminiz hep yazsın inşallah... Selam ve saygılarımla...