Ağrılı bir kurt kemirmesinde kalınca Ömrünün ikindi vakti Karanlık erken iner suretine Zaman vurur darbelerini sinsice Düşer yüzüne Bir ölünün soğuk/gölgesi
Yaslarsın fitursuzca sırtını Şehrinin/tepelerine Önün deniz Saklanmaya çalışsa da Gönlünün gelgitleri Titrer benliğinin karmaşası
Ve Müjganın ıslaklığıdır Dipsizliğe gömen seni Usulca sokulurken/özlemine Eksilensindir
Bağırmak istersin Karanlığın sinsiliklerine Susan sesin yankılanır İsli içine
_ben yalnızım _
Ve Artık Sadece Bir ölünün mezar türküsüdür duyduğun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölüye Ağıt// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölüye Ağıt// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kasım ayının netameli halinin izdüşümü derin ve içten bir hüzünlü çığlık ancak bu kadar güzel anlatılırdı.Şairler için Eylül ayının dışında bir de Kasım çarpması oluyor demek ki...çok içten,dokunan,derinlere sızan dizeler..saygı ile..
Yorum yapmakta zorlanılacak bir şiir arabesk bir tadı yok olduğu gibi gerçek ama bazen acılara susarız biliriz ki bizim de başımıza gelebilir. sevdiklerimizin bize bıraktığı miras yine sevgidir ona sarılıp türkülerimizi dinlemekten başka yapacak hiç bir şeyimiz yok.
Of be arkadaşım ... ne yaptın böyle... inan mahvoldum... dost sesi olduğu sürece yalnızlık sadece bir türkü kalır sadece bir türkü o kadar... melodisinde başkasının acısına dil olan...
Gönülden tebrik ederim değerli eserini.Selam ve sonsuz saygılarımla.
_ben yalnızım _
Ve
Artık
Sadece
Bir ölünün mezar türküsüdür duyduğun…
kutlarım ustad tebrıklerımle