(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERZENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERZENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Kardeşim,"Kaç gün /Kaç gece sürdü matem?/Nereye gömdüm kalbimi?/Belki çok yakınındadır kabrim"dizelerinde ki karamsarlığı güzel anlatmışsın.Ancak ozan topluma yön veren kişi. Siz nasıl yönlendirirseniz öyle yaşarız. Tebrikler.
efendim görüşünüze saygım sonsuz ancak herkes kendi hayatını yaşar, kimse bir lairin yaşadıklarını yaşamak, hissettiklerini hissetmek zorunda değildir. Hayat toz pembe değildir ayrıca. Hep polyannacılık oynasak şiir şiir olmaktan çıkar. Şiire yön veren duyguların başında hüzün gelir. Saygılarımla.
E öyle sayılır zaten. Sevilmesine rağmen sadık kalmayarak giden bir insan... Bir eş, bir anne, bir baba ya da bir kardeş... :) Şiirlerde bazen herkes kendi dünyasına göre bir şeyler bulmalı bence, yorum ve anlayış okuyucuya bırakılmalı... Nasıl anladıysanız o kabulümdür... Giden her şekilde karşı tarafı acıtıyor..
Ben hiç ayrılık yaşamadım aşka dair, Allah yaşatmasın ama bu şiiri yazarken aşk değildi, başka terk eden biri aklımdan geçmişti... Aileden... Neyse çok sağolun ya, çok değerlisiniz, her şiirimi irdeleyip yorumlamanız beni ziyadesiyle mutlu etmekte. Sevgi ve saygımlasınız.