(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şarkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şarkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ZATEN, GERÇEK OLAN SANCILARIMIZI KANDIRMAK İÇİNDİR ŞARKILAR VE İLAÇLAR... İNANIN Kİ, FARK EDEMEDİM MERAMI... ÜSTÜSTE BİRÇOK ŞİİR VE YAZI OKUDUM, SANIRIM ONDAN. SEVGİ VE SAYGILAR
yalnız satır aralarına gizlediğim derin manayı gören olmadı henüz:) tek doz GRİPİN yetti sahte ağrılarımı dağıtmaya. derken ortaya çıkan gerçek ağrılara gönderme yaptıydım:(
Gripini hiç dinlemedim desem bilmemde.. diğer gribini ise nenem isterdi çocukken romatizmalarıma iyi geliyor diye.. neyse denizim şu gribini bi dinleyeyim bakalım benimde ağrılarıma iyi gelecek mi.. ağrı kesici gripin tedavülden kalktı zira yada ben görmüyorum.. sevgimlesin ya gene ne çok şey yazdırttın bana durup dururken rahmetli neneme kadar götürdün beni.. severek ve her daim sayarak kutluyorum denizim güzel şiirini...
Bazen Gripin içerim, Bazen Ceza çekerim Bazen de Kurban olurum şarkılara Duman'larım bazen Kimi zaman da sıyırırım Ne varsa paketlediğim gibi Doğru Kargo'ya...
dedirtti bana da şiirin İnce zekanın tebessümü idi adeta Beğendim ve gülümsedim Tebrik ederim Selam ve saygılarımla...
yav ben de gittin sandımdı...onun için iyi geceler dedim ama sen baya uzun anlatmışsın..canımsın hee..acımasız denz-ce(arkasından konuşuyum azcık) anlatmadı bi..
şimdi anlaşılmıştır olay..anlayana kadar mideme kramp girse de:)))
ya ne anlatçam. Küsss bak şimdi bacım... benim bir tane manyak ilacım var ikide bir üretimi keserler, eczane ve depoların elinde kalıyor eskiyip atılıyor diye. geçen yine durdu üretim. fellik fellik ilaç aradık her yerde. derken firmalarla maildi telefondu derken iiice kanki olduk ve nihayet üretim başladı. inan benden kurtulmak için, car car yedim kafalarını. Piyasaya sürüldü , kısmetse bu hafta elime geçecek. İnşallah elimdeki tükenmeden ulaşır, olay budur... :)))
kahkahalarla güldüm haaaa ... kapış kapış demi ne olduğuna bakmaksızın bedava gibi saldırıyor millet... sen çok yaşa emi... nabzım bayram yaptı sayende..