Zaman o zamandı.. iki kocaman yangındı ve iki eşit kıvılcımıydı kafa ve yürek... Herşey asmanın altındaki masaydı kurulurdu yavaşça ne fakirlik ne de zenginlik ortada gençlik ateşi otururdu arkadaşça Gençlik ki bilektendi gücü Buz keserdi soğuktan, gülümserdi yüzü Gülümseyiş ki yürektendi Makamlı şarkılar çalardı radyoda İstanbul’du ve deniz o denizdi Masmavi, pırıl pırıl ve masal gibi akıp giden bir kızdı içine çekerdi kış günü Zaman o zamandı.. İstanbul’un İstanbul olduğu zamandı Kollar yastık Yağan kar yorgandı Motorsiklette kucaklardı yağmuru ve soğuk rüzgarı Soğuk bir deniz gibiydi günler Hep bir sandal dururdu kıyıda beklemezdi baharı.
Zaman o zamandı Herşeyin bir anlamı vardı trenin, aşkın ve insanların Böylesine yığın yığın ve böylesine karmakarışık değildi yüzlerdeki çizgiler ve böylesine sahte ve yalan... Açmamış bir çiçek gibiydi sevgiler Hicran ki hicrandı Vuslat ki vuslattı...
Zaman o zamandı 40 gün 40 geceydi düğünler Efkar ki incecik bir dumandı Gelip geçerdi hüzünler Keskin bir bıçak gibiydi günler Zaman o zamandı... bulmak ne mümkün o yılları? perçin bir yüzdeki ağlayış ve derin bir yürekteki hüzün kadar gizli şimdi Geri gelebilseydi keşke başa almakla yolları.. ve boyamak, ve kazımakla kollardaki kılları...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN O ZAMANDI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN O ZAMANDI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
an bu andır saat bu saatir anı güzel yaşamak lazım..düne dönebiliyormuyuz hayır..demekki bu anı bu saati en güzel şekilde değerlendirmek lazım.. çok güzel bir şiir kaleminize sağlık.. Zaman o zamandı Herşeyin bir anlamı vardı trenin, aşkın ve insanların Böylesine yığın yığın
ve böylesine karmakarışık değildi yüzlerdeki çizgiler ve böylesine sahte ve yalan... Açmamış bir çiçek gibiydi sevgiler Hicran ki hicrandı Vuslat ki vuslattı...
istanbul ne güzel günler görmüş geçen zaman içinde günden güne insanlığa küsmüş ... güzel dizelerden oluşan harika bir şiir bütünlük ve tema içerikten hiç kopmamış şiir dili çok güzel kullanılmış ve mükemmel bir final ile hedefine ulaşmış.