Bir yanın istiyor, bir yanın istemiyordu beni bıraktığında.. O gece…
Dışarıda beni bekliyordu acılar yüreğime hedeflenmiş sayısız oklar gibi ve kanatırcasına söküyordu rüzgar üzerimde mavinin 392 günlük kokusunu…
Oysa o gece.. Nice düşler vardı avuçlarımda Gözlerimde sonsuz bir aşkın Bazen yaramaz Bazen masum gülümseyişi Ve dudaklarımda Yalnızca Ve sadece Sayısız “SENİ SEVİYORUM”lar…
O gece.. Kapıyı kapatırken sen Karanlık merdivenlere saçıldı Yüreğimdeki tüm umutlar Ve bir kara girdap açıldı Anlamsızlığın denizinden Bir bir kayıverdi ellerimden Renkli balonlar gibi keşkeler…
O gece.. Biliyordum son Haziran gecesiydi Benim için nice anlamları olan Bitmeyen bir romanın son sayfasıydı Yüreğimse bütün çiçekleri solan Ölü bir çiçek bahçesiydi.
Ve o gece…… Anlıyordum.. Sadece sonsuz hayalleri olan Ve hiç ama HİÇBİRŞEY yapmayan Kupkuru bir ağaçtım.. Sönen bir yıldız, Biten bir mısra, Notaları tükenmiş bir şarkı, Tek damla kalmış bir kadeh, Güneşi gitmiş bir MAVİ, …..
Ve bir mektubun son sözcüğü; Kenarda bırakılmış yalnız bir “HOŞÇA KAL” dım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O gece--- ay baş kaldırmış yıldızlar yasta Sol yanım diz çökerken anlamsın gidişine Ve o gece zifiri bir sancı Şiirler ağladı zemheri yerinden oynuyordu
Ogece Aşkın celladıydı ayrılık İdam hespasına sonuyorgu şafak Nefesim yağlı bir urgan ve çığlıklarım
O gece Saatler arzuların kurbanı Vuslat kanter içinde Ve o gece anlamsız bir düyün alayı
Ogece Nikahı basıyorum Varlığında yokluğuna O vedalar toprağa ekilen ölüm tohumları
O gece ve ben Gafletin koynuna sığınan iki sevgili Biten bir aşkın dilsiz yürekleri Paslanan yeminlerin çözülen dilim sen ve ben
REMZİYE ÇELİK 24.8.2012/11/52
Değerli hocam harika şirinizi dinlerken bu şiiri karaladım yoruma kaleme yüreğe sağlık saygılar
Remziye ÇELİK tarafından 8/24/2012 11:54:40 AM zamanında düzenlenmiştir.