(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çare nerdesin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çare nerdesin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
umut kapaımızın ne zaman acılacagı belli olmas ama sabır diliyorum canım... mutlaka duyan vardır bizi yüreğimizin sancılarını paylaşan... dayanma güçü veren... sevgiler harika dizeler... bir gün mutluluk şiirleri yazmanı dilerim ve olacak inanıyorum... sevgiyle kal şiir tadında..
Rümuzunuzun üstündeki ışıl ışıl gülümseyerek bize bakan bu gözlere hüzün yağmurlarını asla yakıştıramam. Ama hayatın acı gerçeklerinde hüzün de var malesef. İnşallah hüzünler nisan yağmurlarından daha kısa sürsün hayatınızda ve o kısa sürede çıksın bu tür hüzün dizeleri.... Kaleminize yüreğinize sağlık. Sevgiyle kalın. Tam puan.
elem dolu, hüzün yüklü dizeleriniz dertli bulutlardan dert yükü getirmişsiniz nedir bu bunluk, sıkıntı hali böyle azıcık da keyfim yerine geldi deseniz inanın bizi mutlu edersiniz...
Sizi okudukça dertleniyorum, yorgun hüzünler yükleniyorum hocam. Yüreğinize sağlık. Güzel günler dileğiyle...