Şimdi tüm sözcükleri çekip alsam kaç cümle kalır yarına..
Ruhumun eskitilmiş yüzünden, ayrık ve güleç bir akşam biriktiriyorum ikimize. Ve imla kurallarından başlıyorum dağıtmaya..
Unutma dostum; Bir çift göz, sadece bir çift hüzünlü göz dinler, yolsuz ve yordamsız hayallerini.. Sen, gökyüzü bitti derken.. Ahh! Kimbilir kaç düş’e teyellendi ve kaç vuruştan geçti ümitlerin.. Dağılmış da olabilirsin haber bültenlerinden. Ama unutma, hiçbir zaman kaygısız değildir insan. Sevdadan kavgaya dönüşürken ya da kavgadan ekmeğe doğarken..
Görüyor musun.. Geceye kimsesizlik yağıyor adeta, dakikalar öyle yalnız ve kalabalık.. Yakanlar ve izleyenler tarihe not düştükçe, insanlık yoksullaşıyor. Dönüp baktığımda saçlarımıza süzülen tek şey beyaz ve yazgımız yine karanlık bir gülüşün ucunda..
Savaş günlerinden kalma bir cüretle düşünüyorum.. Değil mi ki yaşam bazen sanrıdan ibaret ; sürecek bu kavga, faili belli cinayetler ülkesinde..
Toprak, zenginliği siliyor gün ortası. Şimdi tüm işaretleri kaldırsam, kaç ocakta yanar can sızısı..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Savaş Günlerinden Kalma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Savaş Günlerinden Kalma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peki sözcüklerle kurulan kaç cümle kalıyor yarına?Sayılamayacak kadar az.Ve değil midir hüzünlü gözleri o hale hiç gerçekleşemeyecek hayallerin getirdiği.Geceye yağan kimsesizlik ve güne doğan hiçlik hissi saça ak,yüreğe od düşürür.Failim belli ancak can sızısı benim kadar değil.Çok güzeldi.Eyvallah...
bahtımız kara saçımızdan
sadece bir çift hüzünlü gözde ısınıyor insanlığımız
gerisi yarım kalmış düşler ve düşüşler kervanı
...
ses ve şiir şahane......