Okuduğunuz şiir 16.8.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
An Ömre Değdiğinde
renklerin solukluğu ellerimin donukluğundan bir damla yaş yakalar isterse insan fotoğraflarımdan ama hislerimi sıyırmış almış zaman mahcubiyeti ben bile silemem şimdi gözlerimin soğukluğundan
giden oluyorum daima vazgeçip yurdumun tozundan toprağından çöplüğünde martılar gökyüzü boşluğunda yağmur sarhoşluğunda bir ben bırakıyorum arkamda hep ki biliyorum görkemli şehirlerin yükseleceğini yarın viran bağlarının kıyılarından
çocuksu bir müsamereydi sevmelerim ölen hep bendim diye mi bilmem şüpheliyim bu oyunlarda vuranın kahramanlığından
her vedada doğrulanırken aynı yalan serçe parmağımdı türkülerin şelpesinde kanayan ay doğar gün dönermiş adam sen de kime ne ellerinden öpüyorum ölümün anın ömre değdiği yerde
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
An Ömre Değdiğinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
An Ömre Değdiğinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eser oturduğu yeri doldurmuş... Makamı daim olsun Beğeni ve tebriğimle usta Sanırim artik kalemi sen de zaptedemiyorsun Yürek kağıda kaleme kusunca parmak ne yapsin... "ÖLEN HEP SEN DEĞİLSİN....." ki sensen; gelen de vardır peşinsıra... Ömrüne bereket dedim usta KUL FİGANİ
Bayram bir anlamda tatil olacak. Şiir şiir derlediğiniz o albümü sere serpe uzanıp, baştan sona şöyle bir okumayı umut ediyorum. Yani, şeker birikitirip, misafir ağırlamayı size bıraktım şair :) Soran olursa, görmediniz beni, bir iki gün bensiz dönsün dünya :( Çok yorunum ustam, çok !
Sevgim ve saygımla, dost yüreğine teşekkür ederim.
Hani daima giden oluyorum demişsin ya Şairem gün gelecek öyle bir kalacaksın ki geride, bir ömre bedel olacak vakit, işte o zaman iki sözcüklü cümlenin çeperinde..duracak dünya.
İlham veren bir Şiirdi azcıcık burulsa da yüreğim.
Şiirlerinizin okudukça içine çeken efsunlu bir ruh hali var hani okudukça tatlanan okudukça acıtan... O yüzden fırsat buldukça tekrar dönülmeli şiirin manasına tam anlamıyla erişebilmek için.
Bu şiir derinliği, samimiyeti ve kelime kontrolüyle yine Aynur Baş şiiriydi.Şiirin ruhuna uygun resim seçimi yine sözün haletine uygun video seçimi yani neresinden bakarsanız bakın estetik ve şık .Emek verilen bir sayfa.
Kitabın kendine has kokusuyla şiirin götürdüğü yere gitmek isterdim uzun uzun ...
Saygımla belleğimde ki yerini sabitleştiren şaire, tebriğimle günün şiirine.
Bilirsiniz; Yürek sesini takip ettiğim kalemlerdensiniz dün büyük beğeniyle okumuştum 'Şiir'i. Bugün günde görmenin ve yeniden okumanın mutluluğuyla kutlarım.
Yakışmış-yaraşmış elbette yerine. Daim olsun yüreğiniz, kaleminiz... Sevgiyle...
Birbirine benzeyen sesler buluşuyor bir şekilde. Yazmanın, okumanın güzelliği de orada başlıyor bence. Dost selamım, sevgim ve saygımla Sera. Bayramlar eksik olmasın yüreğinizden. Teşekkür ederim.
Şiir beynimde süzüle süzüle (Huni yi geçince yani) En son hüzün kaldı finale..
Giriş sol gösterdi zaten Ama finalde ne idi o kroşemiydi, aparkatmıydı Farketmez di zira Şaşkınlığndan saydınca yıldızları
Yıldız dedimde Bu güzel şiire Bende samanyolunun tüm yıldızlarını verdim Ustam Özlediğim bir tad idi Paylaşıma Yüreğine Kalemine Çok teşekkürler Syafana kalan Baki selamlar vede sevgiler )))
Herkes yüreğince adımlıyor o oyunda. Kimi yalancıktan ölüyor, kimi bile isteye.. Hepimiz yok oluyoruz bir şekilde, vakti gelince birbirimizin sahnelerinde.
her vedada doğrulanırken aynı yalan serçe parmağımdır yasaklı türkümün şelpesinde kanayan ay doğmuş gün dönermiş adam sen de kime ne ellerinden öpen benim ölümü anın ömre değdiği yerde
MÜKEMMEL İÇ DÖKÜMÜ DİZELERİYLE ,FON MÜZİĞİ İLE HÜZÜN DERYASINDA YÜZDÜREN DİZELER. TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM SEVGİLİ ŞAİREMİZİ HAYIRLI MUTLU BAYRAMLAR DİLİYORUM.SELAM DUA İLE.
çocuksu bir müsamere sevmelerim ölen hep bendim diye mi bilmem şüpheliyim bu oyunlarda vuranın kahramanlığından
her vedada doğrulanırken aynı yalan serçe parmağımdır yasaklı türkümün şelpesinde kanayan ay doğmuş gün dönermiş adam sen de kime ne ellerinden öpen benim ölümü anın ömre değdiği yerde
Gerçekten harikasınız tebrikler yazan güzel yüreğe...
SEVGİLİ ARKADAŞIM,BUGÜNKÜ PLANSIZ YAPILAŞMANIN ÇOK GÜZEL BİR ÖRNEĞİNİ Dİ,LE GETİRMİŞSİNİZ.BÜTÜN ZIRAAT YERLERİ EV OLMADIMI BETON YIĞINLARI BAĞIMIZIN ZEYTİNLİĞİMİZİN KENARINDA.BELLİ BİR SÜRE SONRA EKİLİ ALAN LALMAYACAK.BETONDAN MANTARLAR SARACAKL HER TARAFI.ÇOCUKLARA OYUN ALANLARI BİLE KALMAYACAK.KİMİN UMURUNDA.ADAmın tarlası tprağı değerlensin başka bir şey düşünmüyorlar.... SAYIN ARKADAŞIM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.
Ben arifim diye sürme meydana Bir tenhada irfanına iyce bak Âlem bu ya senden kâmil bulunur Teraziyle dört yanına iyce bak
Bazı ahmak sözün bilmez tutulur Nohut gibi her mancaya katılır Kâmil meclisinde gevher satılır Cilâ gelir imanıma iyce bek
her vedada doğrulanırken aynı yalan serçe parmağımdır yasaklı türkümün şelpesinde kanayan ...
ne güzel bir ifade tarzıydı bu böyle şiiri okurken bu bölümde takıldım kaldım saniyelerce döndüm başa bir kez daha okudum. şiir aldı götürdü beni bilinmez bir aleme.
kutlarım şiir yürekli kadın ellerin dert görmesin sevgiler.
Tatlı dilin, güler yüzün... Kesin baklava da açmışsındır sen bu bayram :( da şu mesafeler yok mu... Sağlık olsun, belki bir gün şiir yürekli kadın; Belki bir gün...
Okudum, okudum bır daha okudum.Tek kelime ile şahane....Hüzün beni iyice hüzunlendirse bile...Siz öyle bır sekilde var oluyorsunuz ki gönül gözümde bu şiirlerin sahibi olarak, herseyin gönlünüzce olmasını diliyorum ve çok mutlu olmanızı tüm samimiyetimle...
daima giden oluyorum vazgeçip yurdumun tozundan toprağından çöplüğünde martılar gökyüzü boşluğunda _______________________________bir ömürlüktür bazi gitmeler, kimi gittigi yeri begenmez, kimi gidecegi yeri oysa. Kimi gitmeler asili olsada yürege, hep bir gidememislik vardir gidilesi güzel iklimlerinin hatirinda. Oysa çok gitmisligimiz vardir, ki gitmek bir özlem olsada, kalmak zordur uzakta bekleyenin varsa.
hani bazen kelimeler kifayetsiz kalır şairim...işte ben şimdi öyleyim, çok şeyler demek istiyorum ama diyemiyorum, dillendiremiyorum bir türlü yürek sesimi...bilirim sen beni anlarsın...bir tek şunu demek isterim ki, bugünümün şiiridir bu sayfadaki hüzün...ve belki de bu an ömrüme değdiğindendir çok şey diyemeyişim...
yaf sayfanı çok kirlettim ama, söylemesem ölürüm:) unutmuşum demeyi, şiire eklediğin türküye çocukluğumdan beri ayılır, bayılırım:) helede ki Aynur Doğan'dan dinlemesi ayrı bir güzellik...iyi bir şiir yazsam da bu türküyü altına eklesem diye düşünüyordum ama ziyanı yok sen benim yerime o iyi şiiri yazıp, o işi yaptın:)
siteye girmek imkansız oldu kaç gündür bu bakım yüzünden, arada zar zor girip sana yazıp geri gidiyorum, öngörüm iyi sanırım:) Hasan beyin şiiri için de benzer bişey demiştim ve daha başka şiirler için de oldu bu dediğim:) ben iyisi mi bir dahakine daha güçlü bir dilek tutayım:)
ben de bayramını içtenliğimle kutluyorum sağolasın, her günün bayram tadında olsun... daima sevgimle, saygımla...
DÜn, gün yorucuydu. Bir türkü dedim, soluklanmak için. Sitede bakım onarım bitmişken, bir de şiirimsi mırıldanma derken, evet... Gün düşünmemiştim güzel bir teselli, yorugunluklara.
Başka bir dilek mi tusaydın ki keşke, hepimiz için :)
Huzurlu bir bayram diliyorum. Sevgimlesin, şiir yoldaşım. Saygım daima, biliyorsun.
Makamı daim olsun
Beğeni ve tebriğimle usta
Sanırim artik kalemi sen de zaptedemiyorsun
Yürek kağıda kaleme kusunca parmak ne yapsin...
"ÖLEN HEP SEN DEĞİLSİN....." ki sensen; gelen de vardır peşinsıra...
Ömrüne bereket dedim usta
KUL FİGANİ