(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçük Kız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçük Kız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herşeye Biraz Sen Katıyorum Artık... Bazen Bir Bardak Çaya Bazen Bir Yudum Suya Bazende Bir Lokma Ekmeğe Anladım Ki Bu Hayatın Tadı Yokmuş Bir Parça "SEN" Olmayınca..!
Büyüse mi iyi büyümese mi? Ben karar veremedim Ama eminim o da herkes gibi büyümek hem de bir an önce büyümek isteyecektir. Taki düşleri birer birer yıkılmaya, çiğnenmeye başlayıncaya kadar. Şiiri dosta , o kararı da küçük kıza bırakalım ve şiir için alkışlayalım gül yüreğini.
o beni emsali biliyor kalbimi yoran kitabında bilmiyor öldüğümü arka kapağında omuz silkip tehdidime vaadime harç karıyor hâlihazır hakikatime anlamaz da anlamaz
ne güzel dizelerdi...sek sek oynayan bir kız canlandı gözümde....saçları rüzgarda uçuşan...dilerim...o küçük kız hep neşeyle dirensin hayatın zorluklarına...kutlarım sevgiyle...
Ah Dünya onun bildiği dünya değil artık Büyümeli, ve görmeli nelerin değiştiğini Çakalların köşe başında Baykuşkların Bacalarda Nasılda pusuda olduklarını bilmeli Bilmeli çalışanın emeğini hiç edip Kuturuna kutur ekleyen piçleri
Dünya artık çocuklara göre değil şairim
Seni okumak her zaman güzel be Usta
Ayrıca paylaşım için de teşekkürler
Ve elbette her daim Yüreğine, kalemine Selam ve sevgiler...
Hasan Yaylacı tarafından 8/6/2012 12:58:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bizi karşılıksız sevenlerle doludur o çağlarımız ve bütün gözler üzerimizdedir. Ne zaman kendimizle baş başa kalsak, kendimizi yalnız hissetsek, o hiç büyümeyen çocuk yanımız tutar ellerimizden, bir devrin en masum hallerine davet eder, yeniden götürmek ister bizi. Biraz oyalanırız tebessüm ile. Fazla sürmez o yolculuk, sen eski sen değilsin ey gönül diyerek yeniden döneriz gerçeklerimizin tam orta yerine. Sonra belki bir şarkı böler gecenin sessizliğini, kim bilir! ‘’Kışları yaz yapan hüner dildedir, bülbül dile geldiyse eğer sebebi güldedir. Üzülme saçlarına yağdı diye karlar, her yaşın ayrı bir güzelliği var…’’ Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
uyumayan küçük kız :.. uyuyup da büyümesin o küçük kız keşke herkes içindeki küçüklerin farkında olabilse insanlar büyümek merakı içinde içlerindekileri de öldürmüşler ne masumluk kalmış geriye ne de o güzel tatlılıklar sende uyumayan bir kız varmış bence bu iyi... bende içimde ağlayan bir küçük kız çocuğu var oturmuş yüreğimin üstüne kalk derim kalkmaz git derim gitmez o ağlar ben dinlerim bazen, onun ağlamasına dayanamaz bende ağlarım ama ne onun ağladığını kimse duymaz bilmez sanarlarki ben tek başıma ağlıyorum .. anlatmaya ki bende yürek yok . güzeldi üstadım sevgilerim ve tebriklerim sonsuz ....
Küçük kız uyuyamaz ustam. Cevher vardır gecenin bir saatinde karşısında Nasıl uyusun! Gözleri her dem konuşan.
Sonsuz mana deryasında yüreğine kondurulan mantık ölmez. Öldürmez ustam Omuzlarındaki isyan bunadır. Anlar da bedeni kabullenemez. Adı üstünde küçük işte.
Büyümesin de biraz akıllansın Burun kıvırmak da ne demek.