(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S.... D..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S.... D..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili oğlum. şiirin çok güzel olmuş yine ölümle bitirmişsin.senin ölümle ne alıp veremediğin var.bak birgün gerçekten çalar kapını.ben geldim diçe murat.beni içeriye alırmısın derse ne yaparsın.dik kafalı oğlum.valla açamazsın kapıyı sen kaçacak delik ararsın.seni fatiha değil hiçbir şey kurtarmaz.Allah rızkını kesmiştir senin.oğlum şu ölüm kelimesini dilinden bırak çocuğum.niye sizi kireçle söndürüyorlar.suçunuz neydi.yahutta ikinizde aşkı yitirdiğiniz için cezamı verdiler.tabi sen bu dikkafayla sevgiliyi elinde nasıl tutacaksın.azıcık yumuşa be oğlum.:)))))şiirin güzeldi.ölüm hariç..... sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Bu dünyada payen ne? Bilmezsen zerresini, Görmez misin kâmilde edebin perdesini?
Edebin perdesini süslüyorlar gönülde, Ram eylemiş nefs’ini bir Mürşid-i Kâmil’de
Bir Mürşid-i Kâmil’de gönüller bulsun felah, Allah, Rahim Rahman’dır. La ilahe illallah.
La ilahe illallah Muhammeden Resulullah.* Allah bir, Resul’u O, şükür Elhamdulillah.
Ey Resul sana ruhtan sorarlar ,Onlara deki :Ruh Rabbımın emridir ..Ruh Aşka aşinadır ,her dem aşk ı Vuslat ister .Ruh unu tanımayan anlamayan ise çözemez bunu ,kör düğüm olur ..Ve o gün nasılki Ruhu anlamayan vardı ise ,Onu beden kafesine haps eden vardı ise ,Ruhta bunun hesabını sorup alıcak !..Şiir güzel tebrik ederim ..
sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam.
şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Bu dünyada payen ne? Bilmezsen zerresini,
Görmez misin kâmilde edebin perdesini?
Edebin perdesini süslüyorlar gönülde,
Ram eylemiş nefs’ini bir Mürşid-i Kâmil’de
Bir Mürşid-i Kâmil’de gönüller bulsun felah,
Allah, Rahim Rahman’dır. La ilahe illallah.
La ilahe illallah Muhammeden Resulullah.*
Allah bir, Resul’u O, şükür Elhamdulillah.
Salih KETECİ / 23.09.2009- Bursa