Seninle aynı dalda titreyen iki yapraktık Hep o deniz kokan rüzgar ___________ konarken başucumuza Masmavi salıncağında sallanırdık ___________ gökyüzünün İncecik bir yağmur sarardı bizi ___________ küçücük gözleriyle güneş ve o çoban yıldızı... ... O gün.. Koparken sen.. İlk defa büyümesini istemiştim __________ ellerimin __________ ve yüreğimin.. İnce, kırılgan ve yumuşak.. Ansızın kopup gitmişsin __________ seçtiğin dünyaya Uçup gitmişsin __________ gördüğün rüyaya Hiç söz söylemeden.. Habersizce..
Uzun bir süre.. kaygıyla konaklamışsın Yabancı ve alçak dallarda Ararken dizilerden kaptığın yaşamı Yalancı güneşler kurutmuş __________ yaşam sulayan terini Unutmuşsun ve iyiden iyiye kopmuşsun O deniz kokan rüzgar getirdi haberini.
Bilmem.. Mutluluk.. Aramak mı yoksa sarılmak mı? Sen koparken anladım Seninle herşey anlık bir rüyaydı... Belki unuturdum Bıraktığın o küçük parça olmasaydı Ve böylesine sarılmazdım ___________ sararmışlığın ___________ ve yalnızlığın ___________ solgun renklerinde sana.
Şimdi ben __________ sarı bir yaprak Başucumda o deniz kokan yaşlı rüzgar Ve damarlarıma kadar güneş Sadece sensizim Ve senden habersizim Hediye ettim yıldırımlara ___________ resim yapıp anıları ve ökseotlarına ___________ o küçük parçanı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOPARKEN SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOPARKEN SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seninle aynı dalda titreyen iki yapraktık Hep o deniz kokan rüzgar ___________ konarken başucumuza Masmavi salıncağında sallanırdık ___________ gökyüzünün İncecik bir yağmur sarardı bizi ___________ küçücük gözleriyle güneş ve o çoban yıldızı...
tebrik ve saygılarımla...