Yitik bir Anadolu köyünün Küçük kardan evleriydi hayata başlamak Nevresimsiz bir yorgandı gülmek ve ağlamak Saçaklardan uzardı oyuncak ve yüreklere takvim gibi asılmış umuttu.. güneş, yağmur ve toprak.
Amansız kuru somun, kuru soğan ve haydilerle büyürdü körpe beden Uçsuz bucaksız bir gökyüzüydü yürek.. ve koca bir tabiat düşünmek...
İncecik bir kopuştu ve uzak bir umuda uçuştu kıl çul, saman yastık, turşu ve kaklarla şehre inmek ve orda en uzun durağı olmak yabancı gözlerin.. ve içinde bir balon gibi sönmek ne kadar konuşsan anlaşılmaz sözlerin.
Uzayan ablaların kısaltılarak giydirilen kara bir elbisesiydi ilk utanç boş sıralarda kahkahalarla büyüyen.. Gizli bir küsüştü ilk yalnızlık Kırılan bir gözlük ve parçalanmış bir yüzdü para kazanmak ve okumak.. ezberlenesi bir sözlük.
Bekledikçe gelmeyen hantal bir belediye otobüsüydü sevgiyle tanışmak.. büyülenmekti onun renksiz renklerine Soğuk bir acı ve bir toz parçasının yüreğindeki uçarı bir tutkusuydu ona koşmak ve dokunmak.
...
Ve terkedilmek... Her gün uçsuz bucaksız mutluluklara uzanan masada Kıyıcığında kışın Çıplak bir denizle Tecavüzüydü hüznün Ve herşey yaşamak içindi Mühendislik dipolaması ve asgari ücret omurgasıyla ruhsuz bir bedenin umuda kapalı küsüşüydü hayata..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgi Buzmuş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgi Buzmuş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gün okuduğum en güzle şiir ve güne damgasını vuracak şiir bence yüreğinize sağlık hayata ders veren yaşanmışlıkların sözcüsüydü şiir tebrikler saygılar.
Ü
K
E
M
M
E
L
...
Tebrikler hakan bey