ZÜHRE... soldurur beni bu susuşların ağır gelir kulaklarımın varlığı, beynimin kıvrımlarında gezinir bir gölge iz bırakır parmak uçları çıldırmalarım, çıldırmalarım yakındır ZÜHRE...
usulsüz ağrılarım var benim ... sana dair kaçışır hücrelerim beynimden düşünceler çarpışır, savrulur düşlerim mahşere kıyametim olursun susma ZÜHRE...
bir bedel daha yaşatma bana ZÜHRE... içimde bir acı , her defasında vuruyorum kendimi ...ihtiyar şehrin sokaklarına bir soğuk ölüm düşüyor peşime ayak sesinden tanıyorum gölgeleri insanlar görünmüyor, korkuyorum ZÜHRE...
taşa değiyor sancılı bir rüzgar alıp götürüyor ağaçların dinginliğini soluksuz çömeliyorum ağrılarım artıyor can kaybediyorum üşüyorumZÜHRE...
susma bu susuşların öldürür beni kıyametim olursun ZÜHRE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZÜHRE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZÜHRE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seven yüreğin kendi halindeki buruk yalnızlığı ister istemez okura da yansıtıyorsunuz. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
susma havin susma!! sonra bir şiir olur bütün susuşların ve bir şairi kıskandırırsın geceleri zindan bilmezsin olsa da donuk mazeretlerin susma havin susma!!
(tebrik ediyorum..kaleminize sağlık..şiir çok güzel,duyguyu içimde yaşadım ve kendimi tutamadım bir kıtada ben yazdım..bu kıtayı şiirinize eklemek isterseniz,ekleyebilirsiniz..)
mirzahan tarafından 7/27/2012 10:32:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hikmet YURDAER