Dalgalara dolandı dilim, Sandal küreklerinde bin azap bir para, Martı çığlıkları dindirmiyor gönlümün feryadını, Her kulaç bir nara, Her damla bir okyanus, Deniz, sana bırakıyorum kendimi, Çırpınışlarım kaçış değil, dönüş sana, Sen biliyorsun ya, gerisinin ehemmiyeti yok yine.
Saat ikindiye 5 kala, Oltamda istavrit, temmuz bereketi, Beynim bir intikamın pençesinde bitap. Gün gözlerimde akıyor maviden, Yeşile boşalıyor hatıraları, Kim kaldı hatırlayan benden başka, Kim kaldı derin buhranlarında aşkın, Bir de karanlık gölgem mi? Nurunda siyaha karışmış talihsiz yazgım mı bir de? Bir de gözlerim mi kaldı benden arı?
Gün batımına denk düşer yokluğun, Ciğerlerimde dolanır gider bir nefes, Soluğum kesilir, boğazım düğümlenir, anlarım. Anlarım ki yoksun! Tekrar sallarım oltamı umut deryasına, İnceden bir denizkızı dolansın isterim iplerime, Aşkıyla düğümlesin isterim yüreğimin tellerini, Her çekişim bir aldanış, Her bekleyiş bir iç çöküş.
Yanık göğsümde son çırpınışlar! Umudun derinliği arzda sanırım, Dibinden yeşermez bir pınar gibi, Doğmaz arşın sinesine. Yıldızlarda parlasın istersin parlamaz, Yüreğimde harlasın istersin harlamaz, Bu ıstırap bitsin istersin, umursamaz,
Deniz, Mavi hülyaların, sessiz çocuğu, Uçsuz deryaların, ıslak gocuğu, Damla damla tükenişin, kulaç kulaç özlemisin, Ölüm dediğin kaç damladır bende bilir misin? Kaç ömre denk düşer yüreğimdeki kadim sevdanın yaşı, Kaç yok oluşa gebedir daha bu sisli hatıralar?
Tenimde kor kor bir sevdanın yangını, Ufkun ötesinde solgunlaşmakta gözlerim, Dizleri kırık, yüreği buruk biçare sözlerim, Hece hece sana haykırmakta bil yine, Ummadığım bir vakit, rüzgârlarla dön yine,
Can yeleğinde cansız bedenim, Sevdan kalbimde yine, TEK YAŞAMA NEDENİM!
Mavi sularda kara gölgeler, Yokluğun güneşimi gölgeler,
Son kes bir umut salıyorum hislerimi derine, Olta iğnelerinde hala yok bir seda, Bekleyişlerime gece karışmakta, Gecelerime hüzün bulaşmakta, Bu sahnede de aynı son, Yoksun,
Ve kararır gölgen, Bir umut parlar gecede, Kalbim atmaya tutar o vakit, Tekrar bekler dururum, Sanki gelecekmişsin gibi kendime, Pembeden yalanlar uydururum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DENİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DENİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım.