bazen inanmak istersin ve kendine itirafıdır en zor olan oysa herkes bilir gerçeği ne Hint kumaşıdır aslında ne bulunmaz kukumav kuşu tam tamına bir maço sen silersin sicilini, arabesk geçmişini sen kapatırsın daha öncesini kendi bile bilir bu kadar etmeyeceğini! palyaço!
arada deşelese de anlatmak gelmez içinden söylemezsin hakkında bildiklerini her renk kavuniçi dersin hep bal badem sen şımartırsın o da mekan tutar hemen ve tatlıdır, hoş gelir oynaşmaları çocuksu yalanları anlatır da anlatır... ya Cleopatra’dır kesin ya Tuthankammon hep bir ordu vardır peşinde! oysa bilirsin herkes gibi hiç yoktan iyidir iki maymun!
anlarsın işte hem insanlık engin denizdir ve aşkın çarpım tablosu bellidir çapının her gün sınanması sende idare edersin her renk kavuniçi dersin hep bal badem oysa tek bir kelam çözer işi o kadar edersin de mâdem
ne diye gider gelir de hep bu limana işersin be Âdem/madam !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kavuniçi Otopsi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kavuniçi Otopsi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam bir el oynanan oyun gibi mesela okey ya biteceksin ya okeye dönceksin ya da yenilmemem için taş çalaçaksın. Ha birde hayat okyi dersen yaşım kemale geldi hala öğrenemedim her insanın çözülmeyen karmaşık bir yapılı canlı olduğunu iki kişi otururken bile karşımızdaki kişinin ne düşündüğünü bilemiyoruz aklını okuyorum kalbini okuyorum tesellilerinde umut buluyoruz bazen neyse uzun aradan sonra okumak güzeldi
arada deşelese de anlatmak gelmez içinden söylemezsin hakkında bildiklerini her renk kavuniçi dersin hep bal badem sen şımartırsın o da mekan tutar hemen ve tatlıdır, hoş gelir oynaşmaları çocuksu yalanları anlatır da anlatır... ya Cleopatra’dır kesin ya Tuthankammon hep bir ordu vardır peşinde! oysa bilirsin herkes gibi hiç yoktan iyidir iki maymun!
değişik bir konuyu kaleme almışsınız değerli dost selam ve saygılar
100 verdim, otur evlâdım
bu kadar olur ve pırıl pırıl bi anlatım, sıfır hata ^_^
ademine, havvasına iyi laf konmuş... şüküürrr