hani soruyordun ya hep söylüyordun ya neden o kadar hüzünlü yazıyorsun diye? anladın mı şimdi? senden başka hiç bir hazinesi olmayan bir adamdım ben hiç bir varlığı olmayan.... dertleşecek biri olmayan... konuşacak biri olmayan... sarılacak ve tutunacak bir dalı olmayan... yalnızca sana adanmış bir hayatı olan... ve bunu seni ilk gördüğünde anlayan... ve hiç ama hiç sensiz yaşayamayacak olan... içinde sonsuz akıp giden şiirleri hiç bir satıra sığdıramayan... ve seninle sonsuz bir hayal dünyasında yaşayan ve o hayallerle basit bir yaşamın içinde bocalayan... ve bir çift cümleyle karanlıklara bırakılan... ve sonra hiç umursanmayan... ve hiç aranmayan... ve hiç sorulmayan... ve elinde telefonu amansızca parçalayan öksüz bir adamdım... şimdi anlıyor musun? ne söylenebilir ki? ne yazılabilir ki hüzünden başka? anlamlı olan.... ve ne kadar mutlu eyleyebilirdim ki sesimi.. konuşmalarımı... ve seni.... ne bekleyebilirdin ki? bütün bunları acımasızca yaşayacak olan adamdan? zehirli bir yudum suydu sana olan sevgim ve hayatım hiç düşünmeden yutkuna yutkuna içtiğim ve sonrasında gözlerimi kapadığım hiç bir şey görmediğim hiç bir şey duymadığım ve hiç bir şey hissetmediğim senin aşkından başka.... anladın mı şimdi beni? ve gözyaşlarımı? yalnızca senin yanında dökülmedi bu yaşlar senden sonra da sonsuz kere boşaldı gözlerimden ve soruyordun ya hani bakışlarımı ne kadar hüzün dolu diye..... bir bayram sabahının ayazında kapının önüne bağlanan kurbalık bir koyundum ben bu yüzdendi melül mahzun bakışım bu yüzdendi yangın duruşum....
olsun... feda olsun sana.... çünkü o an anlamıştım asla iflah olamazdım ben içim yara almıştı bir kere gözlerin gözlerime değdiğinde...
Hakan Zengin
Youtube’ta "hakan zengin" olarak arama yaptırıp seyredebilirsiniz.. sevgiyle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zehirli bir yudum suydu sana olan sevgim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zehirli bir yudum suydu sana olan sevgim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.