Kalabalaştıkça yalnızlaştık, insanlar çoğaldıkça insanlık azaldı biliyorum susuyorum susu’yorum su’su’yorum...
Sözlerim sesini unutuyor kelimelerin derinliğinde düşüp kaldığım anlam çukurları karışlıyor aklımı adım adım düşüyorum gerçeklere sabah ezanı yokluğu öğlen namazı vedâsı gibi soğuk bir yüz sarı-sıcak sevgi çizgileriyle bezeli bir simâ...
düşün düşün babam gözlerimde halen bir damla kendini saklamış, anne denildiğinde akmak için hazırola geçiyorsa firkâtlar hafif kalıyor isterse altın köşkünde vuslatı belesin tesellilere umarsızca...
bilsen bilsen onsuzluğun her dakikası bir ölüm ben annemsiz de yaşarım ama annemli bir başka yaşardım der gibi susuyorum ya her bir harf düğüm oluyor boğazıma anlıyorsun anlıyorsun değil mi babam...
yoruldu ilerlemeye çalışırken bu yorgunluk ile can yaşamaksa alnımıza yazılan bu hezeyân son nefesi Rabb’e teslim edene kadar sabır sabır gülüm sabır babam sabır aman...
birgün birgün dizinin dibinde olacağım belki olmazsa iki avcunda bir dua... amin dersin diner sızılarım kızım dersin hissederim belki sol yanımdan belki musalla taşımdan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Susuyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Susuyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ziyaretinizin ardından okudum şiirinizi.Ziyaretimin gecikmişliğini affedin. Sesi olan bir şiirdi. Sesli okumaya gerek duymayacak kadar sesli! Sanırım şiir değildi de duyguların, acının ve özlemin sesiydi. Ancak bu kadar olabilen. Yutkundum. Ve herkes gibi sustum. Acıyan yerlerinizden öpüyorum izninizle.
"kızım dersin hissederim belki sol yanımdan..." her şiirinizde çok şey görür ders alırım şiir açısından ve yine her şiirinizde bir şeylerin izini bulurum, herkesin bir yarası var ya o babdan... işte... Allah'ın selamı ile saygılarımla..
Bir annenin. annem diye haykırışı neresinden dinlesek, okusak, yazsak duyularda bir sessizlik... belki de en büyük yaradır kimsesizlik belki de sahipsizlik.
"birgün birgün dizinin dibinde olacağım belki olmazsa iki avcunda bir dua... amin dersin diner sızılarım kızım dersin hissederim belki sol yanımdan belki musalla taşımdan..."
yaralarımı saran dualar ederdin kalbimi okşardı başımı okşarken ellerin ve her bakışın dua ve amin olurdu bana baktığında nasıl da azalıyor bütün güzellikleri dünyanın zamanla mazinin özlemi bitiyor dudaklarında insanın en çok babasını (annesini) özlüyor insan herşeyin yerini yeni şeyler doldururken orası hep boş orası onlarsız doldurulamaz bu defa sus diyorum dilime onlara kavuşacağın günü bekle ve sus
dönerken benden ıslık çal ey hayalin tutsağı sana s/ağır aşk nöbetlerı bırakıyorum ölümgen anlarmı düş sandğına sakla iki defa oku sonra öp başına koy en kutsi meyve yerine koy düştüğün yer mayın tarlası sak bir söylem sat bir kaç öykü eskimişliğe sonrası ahraz bir düşünce..
''isterse altın köşkünde vuslatı belesin tesellilere umarsızca.''
ne çok acı var sevgili nar-ı çiçek ne çok vuslat ninnileri dökülüyor ayrı hüzünlerle aynı acı denizine dinse keşke dinmiyor ama ; azaltmak düşüyor payımıza...
bir gün uyanacağız göğüs boşluğumuzda uçuşan kuşların kanatları dağıtırken sis bulutlarını o gün hep beraber mutluluk şarkıları mırıldanacağız aşkla.
Kalabalaştıkça yalnızlaştık, insanlar çoğaldıkça insanlık azaldı biliyorum susuyorum susu’yorum su’su’yorum... ____________________Bazen susmak en büyük ceza en büyük cevaptır bazende susmak başa beladır hangi yöne çevirsek çevirelim illaki vardır bir hikmeti illaki vardır bir cezası selam olsun yazan yüreğe saygımla...
Şiir çok güzeldi..Bu fon müziğinin bende anısı var..nerden buldunda bu şiiree denk getirdin tam bir yürek yarası olmuş.. Çok etkilendim..çok güzeldi..dahada ne desem az kalıcak..saygılar sunarım..
birgün birgün dizinin dibinde olacağım belki olmazsa iki avcunda bir dua... amin dersin diner sızılarım kızım dersin hissederim belki sol yanımdan belki de musalla taşımdan... güzel duygular cağlamış sayfada yazan o güzel kaleminizi kutlarım sevgilerimle
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.SAYGILARIMLA
kurban tarafından 9/20/2012 10:40:18 AM zamanında düzenlenmiştir.