Çaresiz görünse de, her derdin ilacı var Kullarını bîçare bırakır mı Yaradan? Diyorsan ki mutsuzum, sol yanımda acı var Kaldır tüm perdeleri Rabbin ile aradan...
Ne kötü bir haslettir, günahı kanıksamak "Haksızken haklı çıktı", deme, dön kendine bak Düştüğün o çukurdan çık basamak basamak Göreceksin iz kalmaz, onmaz denen yaradan...
Hakikatli dost isen, gerek yok endişeye Mert ol, maskeni indir, saklanma bir köşeye Cin şişeden çıktı mı kolay girmez şişeye Ne "höt" demekten anlar, bil ki ne de nârâdan...
Kin kirli kana benzer, kanlar kanla yıkanmaz Hançerleme dostunu, hançer vuran el onmaz Edepli insanların onuruyla oynanmaz İnsan itibarını kazanmıyor kuradan...
Fırtına dinse bile, daha bora, dolu var "Nefis", ahtapot gibi, çok sayıda kolu var Bu karanlık sokaktan, çıkmanın da yolu var Ya bir özür dilemek, ya da gitmek buradan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KARANLIK SOKAKLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KARANLIK SOKAKLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kin kirli kana benzer"...Adaletin afeti kin besleyip intikam almaktır....Çünkü intikam besleyen kindar kişi asla adil olamaz.......Kandiliniz mübarek olsun...Selam ve saygılarımla..........
Hakikatli dost isen, gerek yok endişeye Mert ol, maskeni indir, saklanma bir köşeye Cin şişeden çıktı mı kolay girmez şişeye Ne "höt" demekten anlar, bil ki ne de nârâdan..
;_______________________________________________Hakikaten anlamıyolar.Gercek dost susmaktan bıle anlarda bazıları feryad etsen anlamıyor
Tebrıkler ,,,çok yerınde ve çok güzeldi okuduklarım.Saygılar...
Sizin dizeler UZUN olunca UCURMASI zor oluyor Selahattin kardesim. Ben ANCAK sayfama kadar UCURABiLDiM. Kuyruk KISMI yere degiyor, kalkmiyor :))
Berat Kandiliniz Mübarek olsun.
Selam ve DUA ile...
AŞK-I ESİN
Ansızın girdin ya sen böyle hayatıma, aşkınla bahar oldu benim gönlüm Şimdi kelebekler konuyor kalp tahtıma, mavilerim oldun aşkı sümbülüm Karalar çıktı, ulaştı aklar bahtıma, sesinde bir şarkı oldum bülbülüm Işığınla aydınlık oldun sıratıma, hiç korkutur mu artık beni ölüm
Eskimiş, virane bir burgu seliydi aşk, dingin hal ile durdurdun bendimi Sedasız, divane bir vurgu sesiydi aşk, hüzzam haz ile kondurdun sevgimi İnlemiş, cihane bir kurgu yeliydi aşk, meltem bad ile yoldurdun seddimi Nicedir, bihane bir durgu gibiydi aşk, gerçek aşk ile doldurdun kalbimiS
Çaresiz görünse de her derdin ilacı var Kullarını bîçare bırakır mı YARADAN? Diyorsan ki mutsuzum, sol yanımda acı var Kaldır tüm perdeleri Rabbin ile aradan...
Baştan sona nefis bir eser okuttunuz yine üstadım. Yürekten kutluyorum. Selam ve saygılarımla.
Şapka çıkardım eserine
Hayırlı kandiller
selam dua ile
beni unutma duanda