(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* MUHTEMELEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* MUHTEMELEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep Güzel yazar senin Kalemin, sen Şairsin ve Allah vergisi bu derim. Sen gibi bir kaç şairi okumak için bu sitedeyim. Ben şiirde heceye, uyağa öyle alışmışım ki, serbesti düz yazı gibi okuyup geçerim. Şiirde hiciv, lirik demem her ALAsını severim. Sen de sevdiklerimdensin CAN, Seni yürekten Tebrik ederim . hep favorilerimdedir senin şiirlerin.
Insanin, kendisini anlayan, dostluguna güvenilir, candan, samimi DOSTLARININ olmasi ne güzel. Durgun deniz gibisin CAN DOSTUM. Yazarken de, yazdigini okurken de huzur veriyorsun.
iyi ki VARSIN.
Övgülerine gelince...okur okumaz hepsini unuttum bile. Sen hic düzelmeyeceksin :))
Emek verilmiş güzel şiirleri çok fazla kurcalamaya gerek görmüyorum Mecit kardeşim, hangimiz kusursuz yazıyoruz ki?
Ama gözden kaçan ve şiirin dokusunu bozan bir durum olursa ve belirtmem gerekiyorsa bunu çekinmeden yaparım, şiire verilen emeğin boşa gitmemesi adına, sizin geçen günkü şiirinize yazdığım gibi.
Ve aynı şeyi dostlarımdan da beklerim, şiirimde gözümden kaçmış bir hata varsa, ve harikaydı deyip geçmek yerine o hatamı belirtir ve düzeltmemi sağlarsa bu beni mutlu eder ve dostumun samîmiyetini gösterir, bu asla bir saygısızlık değildir, aksine şiire ve dosta duyulan saygıyı gösterir. Selam ve sevgimle.
Her dostun ayri bir güzelligi ve özelligi var. Beklentilerde ona göre Mustafa kardesim. Sizden bekledigim, sadece elestiri. Cünkü elestirinin HAKKINI veren az sayidaki en güzel kalemlerden biri sizin degerli kaleminiz. Muhatabiniz ise, elestirilerden beslenen bir kardesiniz.
Hayret! Ben de ayni seyi senin icin düsünüyordum. Az önce son siirini okudum. KISKANMA nedir bilmezdim. Bir kac kisinin sayesinde ögrendim sonunda. Onlardan biri de sensin :))
İyiki varsınız Hocam.
Selamlar...