Haziran sabahında, Bir çam yaprağı gibi Battın koynuma. Ondan hiç solmadı rengin, Hiç sökülmedin…
Bugün dü Pamira o Haziran sabahı...
Hoşgeldin...
I
Pamira,
Küs başladık Şahittin her anına Sorma bana…
Yine eylüldü çırpınışlarım Göğün kızıla boyandığı akşamlarda, Beklemiştim usul usul gelişini Kaderim sırtımda yafta…
Haziran sabahında, Bir çam yaprağı gibi Battın koynuma Ondan hiç solmadı rengin Hiç sökülmedin…
Ah Pamira…
Dudaklarına sus sürülmüştü sanki Öyle sessizdin Nedendi bu suskunluk?
Oysa Beni sen seçmiştin!
II
Yine döndü yıl Eylül’e Geçen yıl geleceğini İlk öğrendiğim, Beklediğim yerde…
Ne yüksek değil mi rakımı buranın Ondan mı kulaklarım tıkandı?
Duymuyorum…
Ne kadar sürecek suskunluğun?
Ben seni ne çok istedim bilsen Yüreğime Binlerce kez saplanırken hançerler, Saçlarımın yumak yumak kaldığı ellere sarıldım Almasınlar diye seni benden, Her işkenceye göğüs gerdim Sana kavuşmak için…
Bak Pamira Şehrin ışıklarına Yıldızları küstürmüş Işıl ışıl Yüzündeki Benden esirgediğin Gülümsemeler gibi...
Bakma dimdik olduğuma Pamira Bakma Çok korkuyorum…
Kollarımdasın, Sıcacıksın Peki Neden üşüyorum?
III
Bana hiç şiir yazmıyorsun demiştin Hatırlıyor musun Pamira…
Bir şiire sığacak Mısralar değildin ki yüreğimde.
Beklenmedik bir zamanda Ait olmadığım bir yerde Sahip olmuştum sana Konuşmadan Bir titreyişiyle göz bebeklerimin Anlarsın sandım İçimi Sevgimi Ne gerek vardı ki dökmeye satırlara?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Pamira'ya Mektuplar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Pamira'ya Mektuplar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pamira bir kaftan sanırım, sevdaya dair... Temiz, pak... Hayatın islerinden, tozundan korunmuş, korunabilmiş bir düş gibiydi. Ne güzeldi. Ne kadıncaydı...
Sessiz infazların asi kızı Canan Adresi belli ama gönderilemeyen mektupların sesi olmuş bu şiir Ucundan ,bucağından ve kıyısından değiyor her sevdalıya Ki değen bilir bu yangını Naif duygularına saygı ve sevgilerle
Hiç teslim etmeyecek olsan bile ...yaz şairim sen yine de...İster suya yaz ,ister gökyüzüne...Sesini kimseler duymasa bile ,sen çağla ilkbahar soluğu gibi her mektubunda...Değer yaşanılan sevdaysa her harfine...Sevgilerimle
Ah Pamira; Hangi kanadı kırık kuş yeniden uçabilir söyle? Bilir misin şu an en çok olmak istediğim yer yanın. Şu an sana bunları yazmak yerine en çok görmek istediğimin gözlerin olduğunu biliyorsun değil mi? Kafam ruhum senle böylesi doluyken sensiz hayata tutunmamı bekleme benden. Söyleyemediklerimi duy, hisset.. Yalan söylemeyecek yüreğin dinle sesini yeter ki... Ben sabır, bekleyen, sen beklenensin Pamira...
İnanılmaz büyük keyif aldım 'Şiir'den. Mektuptu, iç döküş, sesleniş, nesir tadında, söyleşi gibi.. Hepsiydi güzeldi çok hoştu.
Ah Pamira… Sana olan aşkımı Yetmez satırlar anlatmaya…
Bitiremem seni Ne yazmayı Ne okumayı,
Bir gün tamamını okuyabilirsem O gün Başaracağım Seni yorumlamayı…
Yardım et bana,
Yardım et ne olur!
Çok güzel, çok başarılıydı sevgiyi, özlemi, anıları bu denli hakkıyla dile getirmiş olmanız imrenilecek kadar harika, yüreğinize sağlık sevgili Canan, gönülden kutluyorum, esen kal canım, mutlu ve huzur içinde...