YÜKÜM AĞIR YOLUM UZUN! Sevda yüklü bulutlar Durdurun şu bulut kümelerini Geride kalan kervanda sevgilim var Yarenim yollarda kalırken, Sevdamı yarı yolda bırakırsanız, Kim-bilir hangi bozkıra yağar... Kara dumanlar karışsa da Sevdanın yağmuru sizde var Haremiler yolları kesmiş olabilir Sevdiğim göz kapağında bir damla yaşla, Umudumu gerilerde taşır... Hey deli rüzgâr! Deli deli esme Delirsen de deliliğin kendine zarar Benim sevdam çok yukarılarda Elden ve gözden uzak Bulutlarda Bir rahmet gibi yağacak yer bulmadan Ne seni dinler ne de borayı... Boşuna çırpınma o zaman Sevdam sevdiğini bekler, Ne çöle yağar ne de bir gönüle, Gönül’e girmiş bir kere Kervan geride kalsa ne fark eder, O sabırla geldi bu güne kadar, Yarenim unutur mu beni, Gözde bir damla yaş, Gönülde sevgi ile geliyor, Sevdamızı bulutlardan almak için, Kırmızı bir toprakta göreceksin Sevdamız filizlenecek, Barış, sevgi ve kardeşlik için, Esse de karayel tayfun bora ve boran, Kardeşlik tohumu saçılmış her yana Çok yakın her yanımız bulutlardan boşanan Rahmetle aydınlanacak İşte o gün çok yakın, Sevdamı taşıyan bulutlar, Ne olur bana yol verin, Yüküm ağır yolum uzun, Geride bıraktığım tüm tohumların Filizlenmesi çok yakın, Allahaşkına dokunmayın bana Yârimi alnından öpüp bir koklayım, Yağmur yağanda sevdiklerinizin kokusu Topraktan gelirse şaşmayın, Hepsi oradan geldiler ve yine oraya girdiler, Mışıl mışıl uykudan ayılmak istemiyorlar... Size onlardan selam getirdim, O selamı almak isteyenlere; Sevda yüklü bulutlar yukarıdan Rahmet saçıyorlar.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜKÜM AĞIR YOLUM UZUN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜKÜM AĞIR YOLUM UZUN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.