Suspus payını ikiye katla dudağımda Ki , kayıp vermesinler bizden dışarı//
Tutsam tutulmuyor assam asılmıyor sahi ! Aklımın gelgit olayında çalkantılı yürek darası; arsız salıncak,metruk sevdaların elçisi iki yanından tut iplerini cürmümüzle düşeriz ruhumuzdan içeri ne sen kendinden geçersin ne de ben.
Olmuyor işte! İki lafı konuşurken başlangıç noktasını nereye koymuştuk dolandık durduk gerisin geri yaşanmışlıklar takıldı takunyamıza haydi, sen sür ileri ben geri neresine sınır koymadık en kötü ihtimalin.
Kaygının oturağı sağlamından bağlansın bir o yandan bir bu yandan sevginin sarhoş gücüyle yavaş yavaş hareketli, ahenkli iki ileri bir geri dönsün dursun, gölgesi sallar aheste.
Korkma artık yüzyüze bakmaktan izini kollarken sevginin ağladığımıza beraber gülelim söz; habire cümleler tüketirken yansın içimizdeki yeryüzü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yansın içimizdeki yeryüzü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yansın içimizdeki yeryüzü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçimizdeki gökyüzü yanarsa, Bir altın tabakla aşkı sunarsa, Gönülden gönüle suyu kanarsa, Bırak yansın kainat büyük değilmi? HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler. Çok güzeldi. Saygılarımla ...
Harika bir serbest vezin şiiriydi. Mükemmel ses uyumları ve canlandırılmış müthiş imgesel betimlemeler hakimdi şiire. Beğenimle ve şiir tadı alarak okuduğum nadide bir eserdi, alam doluydu. Değerli kalem ve gizemli yürek daima var olsun. En içten selam ve saygılarımla. Nice duygulu ve mana dolu şiirlerinizi okumak dileğim ile...
Suspus payını ikiye katla dudağımda Ki , kayıp vermesinler bizden dışarı... Bana sus payı vermeye kalkıp konuşturma.
cürmümüzle düşeriz ruhumuzdan içeri ne sen kendinden geçersin ne de ben... Zaten olmazsa olmazımız değiliz birbirimizin.
başlangıç noktasını nereye koymuştuk dolandık durduk gerisin geri yaşanmışlıklar takıldı takunyamıza haydi, sen sür ileri ben geri.... Senin yolun açık olsun, ben hayatı kaybettiğim yerde bulmaya gidiyorum.
sevginin sarhoş gücüyle yavaş yavaş hareketli, ahenkli iki ileri bir geri dönsün dursun, gölgesi sallar aheste.... Hayal kırıklığının tepe yaptığı bir yer burası.
Korkma artık yüzyüze bakmaktan izini kollarken sevginin ağladığımıza beraber gülelim söz; habire cümleler tüketirken yansın içimizdeki yeryüzü.............. Korkma demiş ama, aslında yüzüme bakmaya utanma demiş bence. Sevginin izini ara bakalım bulabilecek misin demiş. Bunun cevabını da saklamış ablam kendi içerisine. Bu sakladığı yangın olarak duruyor. Sevginin izi olsa da olmasa da, zaten anlamını yitirmiş.
Yiğit bir şiirdi. Üstadım, ablacığım her şeyin en güzel gönlünce ve hakkında hayırlı olsun.
Teferruat...olmadık yerde devreye girer.... ve aslolan mevzuyu unutursun... sonra mehter takımı gibi....iki ileri bir geri.. (bence hep ileri gidilmeli:)) sonra da ''yansın içimizdeki yeryüzü'' diyerek ateşe verir seven tüm engelleri !
Her zamanki gibi derin ve içtendi şiirin arkadaşım.Kutluyorum.Sevgimle...
Asu'mmm yorumun siirin aynasi icindeki kuru mayasi idi :))) Cok sevgim selamlarim sana dogru , dondun mu Eskisehirden yoksa, yoldaysan da gule gule gel :))
gidelimmı kız..çocuklar biraz daha büyüsün tabii eğer biz sağ kalırsak )) off bu akşamda karamsarlığım üstümde. gene gam yükünün kervanı gelmiş da ondan sen bana bakma..öpüyorummm.
Niye gelmeyecekler , tasimasak da kalk gidelim geze toza cikalim oralara , iki nara bir turku koyalim basasagiya :))) Dizimiz sagolsun hem , o kadar dusmedik :)))
vallaha ya...varoş beddualı değilmi. şebeğe gitmek lazım. yada kumarlığa.ne güzeldi ya kumarlıktan kumar odunları edip yük kurduğumuz günler. ah ahhh o günler bilirim bir daha gelmeyecekler...
Kaygının oturağı sağlamından bağlansın iki yanı sevginin sarhoş gücüyle yavaş yavaş hareketli, ahenkli iki ileri bir geri dönsün dursun, gölgesi sallar aheste.
Korkma artık yüzyüze bakmaktan izini kollarken sevginin ağladığımıza beraber gülelim söz habire cümleler tüketirken yansın içimizdeki yeryüzü.
Nezahat YILDIZ KAYA
Çok güzel sözlerle bezenmiş manalı bir şiir lakin yer yüzünü düzeltmek kolay ama içimizdeki yer yüzünü düzeltmek çok zor.İçimize güç yetirmek bizim gücümüzün dışında yansa söndüremek sönse yandıramak harika şiirinizi candan kutlar saygılar sunarım Osman AKSOY
Duygular bu kez serbest nazımda akmış hecede olduğu gibi serbest nazımdada harikasınız efendim.Nefis şiirinizi okumak güzeldi.Kutuyorum saygılar sunuyorum...
Sevginin gücü her şeye yeter kesinlikle sevgili arkadaşım kesinlikle...Hele ki sağlamsa, güvenilir zamanenin sevgi diye nitelendirdiği suretlerden değilse hiç bir sevginin çıkaramayacağı yangın yoktur ....değil yeryüzü ; gökyüzü hatta bütün dünyaaa ateşe verilir...
Muhteşem bir eserdi .Yürekten tebrik ederim gönül emeğini.Çooooooook selam ve sevgimle.
Ne guzel ve ne hos sizi gormek Arkadasim bu serbest siirimde ilk yorumunla ziyaretinle. Cok tesekkurler . Bende cok sevgim ve selamlarimi gonul salincagima biraktim .
kutlarım efendim
sağlıcakla