Yüreğinin büyüklüğü kadar sus payı bırak Anlam yüklemeye başlamadan kelimelere Ne tuhaf! Farklıdır bu yüzden Mekan sessiz... Akıl ıssız... Dil sözsüz... Gönül gözsüz...
Yitip gitmeden zaman büyümek isteğiyle Dövünür içten içe Yükseklikten düşme vurucu yabancı süreç sonrası Yüzleşmek zor zira Üzerinden sıyrılıp tünemiş alacakara bulutlar sırrıyla iz bırakır İçten içe titreşir gergince çıpır gözlü yıldızlar Üşümüşcesine
Şimdi iki satır arasına tutunsam, savrulurum Uğultulu yitik cümlelerde Pelteleşmiş dilimde Gelişini hatırlamadığım türküde iskalanır’ Heyyamola heyya heyy’ Ondan mıdır bilinmez, nedensiz büyür umutlarım anlamsızca baktığım ölü yüzlerde.
Nöbeti uzamış neferin ağırlığına yenilirken iniltili kapaklanır görüntü kale’m Sığındığım tek gölgelikti oysa ki ! Alacakara bulutların kaybıyla k(y)ollasam evrenin ak yüzünü Sıyrık aşımı görkemiyle en derinden bir anlık ’O ’ bakışı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLME... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLME... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nöbeti uzamış neferin ağırlığına yenilirken iniltili kapaklanır görüntü kale’m Sığındığım tek gölgelikti oysa ki ! Alacakara bulutların kaybıyla k(y)ollasam evrenin ak yüzünü Sıyrık aşımı görkemiyle en derinden bir anlık ’O ’ bakışı
Serbest ve hecede ustalığı kanıtlı sevgili şairemi tebrik ediyor duygulu sevgi dolu yüreğine yetkin kalemine sağlıklar diliyorm.başarıların her daim var olsun sevgimle.
Mekan ıssız... Akıl sessiz... Dil sözsüz... Gönül gözsüz... Bütün bunların cevabı Özlemdir:) Can sayfana gelmeye korkuyorumm Bu kadar anlamlı şiiri nasıl aralayacağım nasıl yorumlayacağım! İşte akıl sessizliğimin yanına oturdum, okudum. Senin kalemin yazarsa boşa yazar mı? Heyyamola heyya heyy’ Dinledim Gülay dan. Valla çok güzel bir karadeniz türküsü dinlememe vesile oldunn cann. Sevgilerimle kutluyorum seni, kaleminiii..
Şimdi iki satır arasına tutunsam ,savrulurum Uğultulu yitik cümlelerde Pelteleşmiş dilimde Gelişini hatırlamadığım türküde iskalanarak ’ Heyyamola heyya heyy’ Belki de , nedensiz büyür umutlarım anlamsızca baktığım ölü yüzlerde.
Ha birde çıktım çam budadım var.indim yarılarına birde kızıl ağaç fidanı tepeye kadar dalsuz analar doğur masın benim kadar ikbalsuz)) ıskalamak lazımdı bu türküleride aslında oysa biz ne yaptık temcit pilavi gibi gece gündüz ısıyıp ısıtıp önümüze koyduk))) harikaydı tebrikler bıraktım selam ve sevgilerimle beraber.
Yüreğinin büyüklüğü kadar sus payı bırak Anlam yüklemeye başlamadan kelimelere Ne tuhaf! Farklıdır orda bu yüzden Mekan ıssız... Akıl sessiz... Dil sözsüz... Gönül gözsüz...
Yitip gitmeden zaman, büyümek isteği Dövünür içten içe... Yükseklikten düşmeden vurucu yabancı süreç sonrası Yüzleşirken Sıyrılıp üzerinde tünemiş alacakara bulutlar sırrıyla iz bırakır, İçten içe titreşir gergince çıpır gözlü yıldızlar Üşümüşcesine..
Sever de yürek,gönül ıssız, Sustukça susar,ağız ıssız,dil ıssız... Esmez bad-ı saba bülbül ıssız,gül ıssız. Sevdadan uzak kalmış kalpler güzel tasvir edilmiş. Yakınmamız da bu değil mi hep. Tebriklerimi sunuyorum yüreği büyük insan,saygılarımla.
Nezahat Hanım; Genellikle hece şiirleriyle tanıyorduk sizi. Ama serbest şiirde de mahir olduğunuzu görmek sevindirdi beni. beğeniyle okuduğum nadide bir eser düşmüş sayfanıza. Saygılarımla...
Nöbeti uzamış neferin ağırlığına yenilirken iniltili kapaklanır görüntü kale’m
Sığındığım tek gölgelikti oysa ki !
Alacakara bulutların kaybıyla k(y)ollasam evrenin ak yüzünü
Sıyrık aşımı görkemiyle en derinden bir anlık ’O ’ bakışı
Serbest ve hecede ustalığı kanıtlı sevgili şairemi tebrik ediyor duygulu sevgi dolu yüreğine yetkin kalemine sağlıklar diliyorm.başarıların her daim var olsun sevgimle.