Şimdi nerden başlasam bir şeylerde ya saklı Ya da kayıp zamanda d/okunuşum yasaklı Tepetaklak g/izinde verip olanca aklı Çalıntı rüyalarda hep seni s/arıyorsa
Hep seni arayarak göçebe ruhum ile Alaşağı ederek arş’ı kılıp vesile Ayracı; dünyalık kul , olsam da bile bile Selamete meyilli yolları seriyorsa Sus payında yiterim özlemi deriyorsa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEMİ DERİYORSA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEMİ DERİYORSA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ŞAİREM! USTA KALEM,BANA KELİMESİ NERDE GEÇSE BENİM YÜREĞİM SIZLAR :(( UZUN HİKAYE TEBRİK EDİYORUM BABA GİBİ BABALARIN BİR DEĞİL HER GÜNÜ ÖZEK GÜZEL KUTLU OLSUN .DUYGULARINA YÜREĞİNE SAĞLIK VAR OLAN BAŞARILARIN DAİM OLSUN SAFİ SEVGİLERİMLE.
Şimdi nerden başlasam bir şeylerde ya saklı Ya da kayıp zamanda d/okunuşum yasaklı Tepetaklak g/izinde verip olanca aklı Çalıntı rüyalarda hep seni s/arıyorsa ............ Çok güzeldi Nezehat hanım, beğeni ile okundu efendim... Yüreğinize emeğinize sağlık
Yokluğun kamburumdan sızı verir küreğe Kavuşma hevesimi mahşere kuruyorsa Alemi yaşamışlık sorulur mu yüreğe Alemin gölgesinde suretin duruyorsa
Yok,zordur ancak varın da kıymeti az bilinir Nezahat hanım. Baba özlemiyle yazılmış çok güzel bir şiirdi kutluyorum. Selam ve saygılarımla başarılarınızın devamını dilerim.
Hep seni arayarak göçebe ruhum ile Alaşağı ederek arş’ı kılıp vesile Ayracı; dünyalık kul , olsam da bile bile Selamete meyilli yolları seriyorsa Sus payında yiterim özlemi deriyorsa
gönül bütünlüğü bulmak için varlıklarını ister gönülden gerisi boş bu dünyada dost harika akmış yüreğin kutlar sevgiler sunarım...
Herkesin babası kendisine çok özeldir… Bizimde babamız bizim içinde çok özeldi bilirim… Beklide birçok babalardan çok daha özel… Çünkü biz onun torunları olmak yerine ilerleyen yaşında etrafında cıvıl cıvıl koşturan küçücük çocukları olmuşuz… Evimin çiçekleri derdi hemen hemen her akşam bizi sofranın etrafına toplar sohbetlerinde öğütlerle hadisler okurdu… Onun içindir ki bilinçaltımıza yerleşen şefkat duygusu bizi üzenlere karşı kendimizi savunma hali öfkeyle olmuyor…
Hala ailece bir araya geldiğimizde o sofranın etrafında kahkahalarla kimi zaman hüzünlerle sohbetlerimiz sürüp gitmekte…
Öyle bir an geliyor ki yalandan dolandan yalaklardan uzaklaşmak onun cesur mert özü sözü doğru olan kanatları altına sığınmak
Offff anlatacak ne çok ne çok anılar uçuşuyor etrafımda ve ne çok mutluluklar gülümsüyor ve ne çok özlemler çoğalıyor düşündükçe…
Haklısın Ablam elma ısırdığımda beninde aklıma gelir… Her gün yürümekte zorlandığımız kilometrelerce okul yolunun yarısında babamın görevli olduğu yerden geçerken bir tek elmayı evlatlarının sayısına göre bölüp bize saklar yolda küçücük avuçlarımıza koyardı…. Hiç birimizde unutmadık
Sevgi çok farklı bir duygu sen yatılı okulda okurken her gün sana bıkmadan yazdığı mektuplar ve yazarken ağladığını bilirim…
Bacimmm , su pembeyi o sofranin etrafindaki donen isildayan rengini dusun , kelimelerin iicnde bizlerin var oldugunu , neseli zamanlarimizi , hatta cogu zamanda hangi isin ardindan zaman bulamayip kosturduklarimizi , yine de her seye ragmen birbirimize yettigimizi dusun . Hatta kendimiz her gun dalinda oldugumuz elma agacini babamin unutup da yerden toplayip yiyemeyip bize getirdigini dusun . Mutluluk aramaya bakalim yoksa neleri bize sukrettiren vermis . Galiba yine efkarim basimda .. Iyi ki bendesin.
Özlem hırçın dalgalar gibi vurur yüreğe.Aşındırır.....Sert bir kaya gibi metanet gerektirir.Allahtan rahmetdiliyorum ve bu anlamı derin şiir için seni kutluyorum güzel kardeşim benim..!
Galiba Karadenizin deli dalgasi cok beriye bu tarafa dogru tasmis :) Katmis karistirmis bugun huzunleri . Kimisinde bayramlik kimiisnde seyranlik gun bugun . Ondandir derinlere dalisim , hadi el uzat cikista :) Sevgimdesin .
Fırtına kopuyor içimde bilsen.. Yağmurum sen olsan.. Gözümden insen.. Ey benim ömür yoldaşım, gönül yüreğim.. Uykusuz gecemin nuru bir sen.. Ya sen gel yanıma, ya da ben varayım.. Derdine derman yaranı sarayım.. Ey benim güneşim, ışığım, yıldızım. Seninle olayım sende kalayım.. Çaresiz kalmışım bağlı bileğim.. Kahretsin sen yoksun, nasıl güleyim.. Ey benim hevesim, arzum, umudum gece düsüm... Sensiz hersey anlanmsiz, nerdesin ’ Ö M R Ü M M M M SEVDİĞİMMM ÖZLEMİN BURAM BURAM SARDI YİNE BENİİ
TUTUNCAK BİR EL SICAKLIĞI ARARSAN BİR GÜN DİĞER ELİNİ TUT..KİMSEYE BELLİ ETME YALNIZLIĞINI YALNIZLIK CÜNKÜ ALLAHA MAHSUSTUR OFFF ....
Yüreğine sağlık
Tebrikler
dilerim yaşadığın şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam saygı ve dua ile
A.E.O