önümde bir çorba kasesi kaşıksız, katıksız üstelik çok soğuk kuzey ya da güney hangi kutupta işgal içindeyim bilmiyorum..
gökyüzünün öldüğünü anımsıyorum yeryüzündeki tüm kum tanelerinin ağlaştığına şahidim aralarından detone çıkmıyor da değil hani mekanımı değiştim anımsıyorum..
pazarda dolaşan hamala yükümü al derken haksızlığı taşıtacak kadar param olmadığını farkettim tüm kalbimle nefret ediyorum diye söylenirken yalancı aynalar da çatık kaşlı halimi sınadım..
hayata biçilen kumaşın rengi fena sandığımın en ücra köşesine yakıştırdım gözüm görmeyince vicdanımı yerim ki ben!..
kalemimin işlediği cinayetlerin failini sordunuz _hayır aramızda değil gideli çok oldu en son bindiği trenin istasyonu yanmış diyorlar. arkasında koca bir enkaz bırakmadan rahat edemez o..
tersten okunan gerçek ise ona varmak için bacaklarımızı kesip tekrar mı dikmeliyiz?..
saçmalıklarıma dokunmayın ruh halim enkaz altında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ruh halim enkaz altında şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ruh halim enkaz altında şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nedir ki hayat? Hangi tarife sığar? Değil mi ki koca bir yalnızlık? ve değil mi ki rengi ne olursa olsun bir son var? insan ruhu en çok yalnızlıkta ağlar... ve yalnızlıkta anlar ruhunun en derin yaralarını... Beğedim. Çok güzel yazmışsınız.. Her bir satırında kendimi buldum.. Ben yazmak isterdim o satırları.. Sevgiyle..
Sizin şiirlerinizi okumakdan keyif alıyorum sevgili şairim ancak bölüm bölüm yazılan şiirlerin bölümler arasına aşırı boşluklar bırakıyorsun yazılımda ki buna hic gerek yok bütün halinde konu işlenmiş cok guzel anlatım olarak kuıllanılan dil uslup olarak begendim kutlarım selam ve sevgilerimle