(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mide bulantısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mide bulantısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) aslında haklısınız demek istiyorum, eğer oradaysanız fakat korkuyorum acaba körler sağırlar ne diyecek bana diye biraz protest olmak iyidir diyorum bir de.. bence güzel bir şiirdi kutlarım
Bay Müptela , sanırım siz sesli düşünmeyle şiirler altına yorum yazmayı bir birine karıştırmışsınız.
Anlama kabiliyetinizin zaafa uğradığının bilincine vakıf olduktan sonra, kaç kez okursanız okuyun anlayamayacağınızı bilmeniz ve de susmanız gerekirdi.
akşam akşam şiir okumaktan anlama kabiliyetim zaafa uğradı ve üstüne bu dizeler bana ağır geldi... bekaretten utanıyorum derken acaba şair bekaretine ayıp olmasın diye mi duygularının önüne geçiyor,yoksa külliyen bekaret kavramından mı utanç duyuyor...? ilginç yaaa...kaç kez okudum... ama şair derse kibazı şeyler açıklamasız şiir dizeleriyle sınırlı kalmalı,ona da saygı duyarım...
Takma kardeşim böyle şeylere ve kendini boşuna üzme...
Şu an okuduğum her söz beni bir insan olarak ciddi anlamda dehşete düşürdü.Yazık insanlık adına, insan olmak adına gerçekten çok üzüldüm ve dehşete düştüm.Yine vatandaş yaptı yapacağını ve bir insanı böylesine demoralize etme cüretini gösterdi.Bu insanın "Yasak ELma " adıyla siteye ilk girdiği anda saçma sapan yorumlarına muhatap olmuş bir kişi olarak daha sonra "bilimsel Şair"olarak çıktığında kim olduğunu bile bile yaptığı hatayı anlamıştır diyerek büyüklük biz de kalsın düşüncesiyle insan olmak adına insanlık yapmak adına olgunlukla karşıladık.Ama, bu durum gösteriyor ki huylu huyundan vazgeçmiyor.Ve insanlara hakaret etmeyi en doğal hakkı addediyor.Yazık... Bu durumda bence şu sözü hiç unutmamak gerek: "ALTIN ÇÖPE DÜŞSE DE DEĞERİNİ KAYBETMEZ !", Atalarımız her sözü ne kadar güzel söylemiş.Değmez Sevgili Kardeşim..Düşünürsek böyle insanlar hayatımızda bir nokta bile olamazlar olmamaları gerekir.Sevgiyle kal..
yorumları yeni okudum ..anca farkına vardım ..yapmayın bütün takip ettiklerim .. alınıyor ..ceyda ..bilimsel şair v.b ..hataysa yapılan 3 ikaz gerekir.. üzüldüm şimdi ya..tüh ne yazacağımıda şaşırdım ..Allah, Allah..
körler sağırları ağırlarken odalar dolusu katarı katara kataraktan ''şair oldun'' diyorlar bana Namık Ağabey anlamıyorum ki küfür mü ediyorlar?
alt tarafını bilmem ama tespit çok yerinde,körler sağırlar birbirini ağırlar oluyor genelde,puan vermeyim ki kendimle çelişkiye düşmeyim,ama güzeldi diyebilirim galiba...
Farklısın sen..Hep heceyle yazılmaz ya hiciv..İşte bu da serbestçesi.... Körleri sağırları ağırlamak için değil bu yorum ama:)))Kaleminin gücü adına:))) Şairsin diyorlarsa vardır bir bildikleri....Şairsin...Kutlarım.Selam ve Sevgimle....
Bundan önce bazı üyelerin tüm şiirlerine "1" puan bastığınız için üyelik onayınız alınmıştı. Hatta bununla ilgili şikayetler almış değerlendirmemiz sonucu tesbit etmiştik sizi. Ondan öncede hakarete varan yorumunuz için onayınız alınmıştı. Şiir için burada olacağınıza ve sadece şiir ile ilgileneceğinize söz vermiştiniz ve sizi tekrar aldık. Ama görüyoruz ki şiir için burada olmamak için elinizden geleni yapmaya devam ediyorsunuz ve mide bulandırmaya çalışıyorsunuz. Blackless üyemizin dediği gibi yaptığınız yorumun yeri burası değil.
Sizi kurula davet ettik. Buyrun siz de bilgilerinizi paylaşın dedik. Ama zamanınızın yetersiz olduğunu söylediniz. Eğer kurul ile ilgili şikayetleriniz var ise ilgili forumlar şu an anasayfada yayında ve tartışılıyor. Öncedende söylenmişti kesinlikle kurul ile ilgili yorumları şiir altında görmek istemiyoruz diye.
Bilimsel şair üyelik onayınız alınmıştır bir daha onaylanmamak üzere.
Hata bizdeki iki defa hata yapanı siteye alıyoruz. Yine büyük bir pişmanlık.
Sevgilerimle
ANSIZIN tarafından 11/2/2007 5:07:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
herkes beğendiğini seçer”
R.TAGORE "
Bu da benim katkım olsun.