Sevmek kadar masum yüreğine Bir güvercin tünemeli Huzur hikayeleri anlatarak Sen olmalı kainat Güzelliğinden ibret alarak Sonra ben olmalı Sonra biz...
İki yaralı iki kanadı kırık iki sevgi mahkumu pranga yürek Sen kadar Ben kadar Biz kadar gerçek...
Dudaklarından dökülen incilerin Mercan kayalıkları kadar sert Hecelerine dokunmalı dalgalar Haykırmalısın Aganta, burina burinata...
Vurgun yemiş sünger avcıları düşmeli önüne Zıpkın çekilmeli kelimelerin her birine Yelkenleri yırtılmalı Küpeştesinde delikler açılmalı hayatın Yakıtsız kalmalı okyanus ortasında...
Isız bir adaya bırakılmalı yalnızlık Koyu bir kimsesizlik demlenmeli bakışlarında Üşümeli ve anlamalı o da...
Gardiyansız hücrelerde Gardiyanı olmalı kendi tutsaklığının Demir parmaklıklara yazmalı Ömrünün en anlatılmaz hikayesini Kan kusmalı gecelerde İntihar komalarına girmeli doktorsuz akşamlarda
Milim milim tükenmeli Bedeli ödenmemiş aşkların önünde Diz çöküp yalvarmalı Yalnızlık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAHKÛM YALNIZLIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAHKÛM YALNIZLIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevmek kadar masum yüreğine Bir güvercin tünemeli Huzur hikayeleri anlatarak Sen olmalı kainat Güzelliğinden ibret alarak Sonra ben olmalı Sonra biz...
İki yaralı iki kanadı kırık iki sevgi mahkumu pranga yürek Sen kadar Ben kadar Biz kadar gerçek...
kutlanası bir şiir olmuş. harika. çok etkiledi beni. başarılar dilerim.
ALKIŞLIYORUM.Klavyemin büyük harflerini kullandım çünkü HAY-KI-RI-YO-RUMMM.Yüreğini seviyorum kalemini seviyorum.HA-Rİ-KA-SIN.Sevgi ve saygı yürekten...
............. İki yaralı iki kanadı kırık iki sevgi mahkumu pranga yürek Sen kadar Ben kadar Biz kadar gerçek... ............... Çok güzel dizeler...Yüreğine sağlık..........sevgiyle............