ey ılık rüzgar sen şimdi avazımı yüreğine damgala damgala ki güneşin terkine sürdüğüm siyah asaletini hıçkırdıkça mai’yi yetimliğinden tanıyacak harami bakışların ve perçemlerini kaldırdıkça gece ütüsüz hüzünler esaretinde karabulutlar serpecek gölgesini esinin ezgisine...
Rabbim bana kutlu bir günün en duru içtenliğiyle tırnak içi cümlelerin kıblesine mıhladığı bir uyku ver ya da ıssız aynalardan dilimin bağlama teline müptela bir diyez ver ki yürüyeyim kervanlar arasında akordu bozuk kelimelerle diken diken batarken iyi niyetim tenime...
toplasam eteklerimi çıplak kalacak hecelerim ilk şiirim özümken gelinciklerden çalınmış al düştü sayfamın beyazına ah telime dokunuyor susuşlarımın derkenar cümleleri meydan okusa da baş parmağım mabedine sığmayan cümleciklere gecenin gövdesinden sarkıyor ay siyahı kanatlarıma hangi günaha yansam kül olan kaidemle içimden düşüyor kendime kendimi vuruyorum...
siz !kaplumbağa misali yürürken kaybolduğunuz nehirlerde kutsadığınız sözlerle özgürlüğü dip not düşerken yüklemlerinize ben damarlarıma sinen yanımdan coğrafyamın ezik fidanlarını dikmek için toprağı eşeliyordum... yüreğimde ki tik dilime vuralı ö’tekinde susuyor acı bilgiler öğreniyorum rüzgarlı yollarda tek pusulası kökleri olan koca bir çınar kederi yükleniyorum...
içime zehir bir tıkanma pelte pelte zikkreyleyince
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dip Not şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dip Not şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hecelerimin mistik mırıldanmasına bıraktım vasiyetimin en keskin kılıcını...
ay yanığı ezgilerimin yiğit yazgısını sür rimeli akmış ninnilere
hiç uyanmamacasına kapatıyorum umudumun kirpiklerini yarına...
tebrikler şair...