(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* DÖNERiM ANAM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* DÖNERiM ANAM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelen mesajlari cevapsiz BIRAKMAMAK ADINA sayfana ugrayip bir MERHABADA geciktiysem affet. Bir yandan da kalem durmuyor tabi. Duygulara yol ac diyor. Ilhami kaybettik ama kalem gözümüzün önünde. Onun da gönlünü hos tutmak gerek. Ilham dönünce lâzim olacak yine :)
Dostumu sayfamda saglikli sekilde karsimda yeniden gördügüme cok sevindim.
mecit bey herkes anasını sever her ana kıymetlidir değerlidir hakkını ödyemezssin derler ,derlerya ister inan ister inanma biliyonmu herkesin anası herkese güzelkıymetli değerli önemliolan onların günde olmazssa haftada haftada olmazssa ayda bir hatırını sormak gönlünü almak yeter selam ve sevgiler .
Cok HAKLISINIZ ÜSTADIM. Isteklerle gercekleri alt alta, üstüste koyuyoruz, olmazsa harmanliyoruz, bir gün KESKE dememek icin gereken ne ise yapmaya gayret ediyoruz. Herkesin yeri doluyor da ANANIN yeri dolmuyor ÜSTADIM.
Ağlattın beni, ana kelimesi içimde derin bir acı peydahlar bilirsin. Ne içtendi sözlerin, ne kadar samimi. Özrün ve siteminde öyleydi.. Allah anana önce sağlık ve sonrada uzun ömürler versin Kardeşim benim.
Cok sükür, üzüntümün bir bölümü DAGILDI. YALAN dünyada CIKARSIZ seven tek VARLIGIMIZ, sevgisinden emin oldugumuz tek SERVETIMiZ onlar degil mi. Rabbim, anasini kaybetmenin hüznünü yasayanlara SABIR, birlikte yasama imkâni olanlara da onlarin KIYMETiNi bilmeyi nasib etsin.
Üzülmeyin hocam, şükür ki; bu yıl izne geldiler. Epeydir bende anamı görmemiştim, sarıldım ellerini öptüm, kokladım tenini, bir nebze olsun dindirdim hasretimi.
Bari siz yapmayin Necati hocam. ALAZ kardesimin yorumuna üzüntüm gecmeden, sizi üzmenin üzüntüsünü yasadim. Bu üzüntülere bir tane daha eklenirse siiri sayfadan cekerim herhalde.
Sanal ortamda da olsa, maksat dostlari üzmek degil elbette.
Anayı anlatan hiç bir söz tam olamaz.Onlar ayaklarına cennet serilen eşsiz varlıklardır.Anamız, eşimiz, kız kardeşimizdir.Çilekeştir analarımız, vefakar ve sevgi doludur yürekleri.Bu yüzden de hiç büyütmezler bebeklerini.Bir okul şarkısında :
Güneşin alası çok Her evin çilesi çok Analar çeker yükü Kimsenin bilesi yok
diyor.
Analar üzülmez, anaların hakkı ödenmez...
Ana deyince tüm güzellikler ortaya çıkar zaten.
Ulu Önder Atatürk :
"Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürüklenmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın.
Zaman ilerledikçe, ilim geliştikçe, medeniyet dev adımlarıyla yürüdükçe; hayatın, asrın bugünkü gereklerine göre evlat yetiştirme'nin güçlüklerini biliyoruz. Anaların bugünkü evlatlarına vereceği terbiye, eski devirlerdeki gibi basit değildir. Gerekli özellikleri taşıyan evlat yetiştirmek, pek çok özelliği şahıslarında taşımalarına bağlıdır. Bu sebeple kadınlarımız, hatta erkeklerden daha çok aydın, daha çok feyizli, daha fazla bilgin olmaya mecburdurlar!" demektedir.
Yirmi yılı geçmiştir, anne şiiri okumam. Bakarım başlıkta var açmam, dizede rastlarım, okumayı keserim. Çünkü dayanamam. Yazan sen olunca okudum. Hay okumaz olaydım. Gel de dindir şimdi acılarımı...