çiğlığı gömülmüş, suskunluğu hayatın on yüzüne ders diye yazılmış tüm kadınlar için...
nehir bulanıktı ve çokça yağmur düşüyordu şehrine el/alemin... tanıdık şarkıların on sözü gibiydi sabır tepiniyordu ortasından köpürtülmüş küfürler dökülüyordu gül goncası ağzının kıyısından…
“hangi inanca sakladınız günahlarınızı ve şeytanın dölledigi olmayan aklınızı“
mağlup ve utançlarının dipsiz karanlıklarına sesleri gömülmüş ölü dişiler mezarlığının sahipleri
susuyordu…
aç bırakılmış kelepir fiyatına kader zincirlerine kutsal törenlerde ilmiğinde bakire yazılan altın yaftalar… nehrin dibine düşüyordu çığlıklarin taşları içinden sökülüyordu kan pıhtısından beri taşıdığı can…
keskin bir bıçağın ucuna dokunuyordu şehir nehir geçiyordu yağmuru bereli, çamurlu acılardan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEHiR KADINA AKIYORDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEHiR KADINA AKIYORDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hangi inanca sakladınız günahlarınızı ve şeytanın dölledigi olmayan aklınızı“
Kul hakkı olmayınca günah olmaz, Sulanan Gül bakıldıkça solmaz. Adalet yok zaten yerine bulmaz, Şeytan akıl çelmiş, peşinde gidiyorlar. HakanKURTARAN Tebrik ederim...
dar ağaçların ! kurulu tezgahlarında yetişirken daha ederi biçilen aç açık işlenen kedere kader ilmeği deyi boynun uzatan -altın yaftası bakire- kurbanlar.. kime? el - aleme!
'suskun kalmak kalmamak' işte .. mesele
''................ nehir bulanıktı ve çokça yağmur düşüyordu şehrine el/alemin... tanıdık şarkıların on sözü gibiydi sabır tepiniyordu ortasından köpürtülmüş küfürler dökülüyordu gül goncası ağzının kıyısından…
“hangi inanca sakladınız günahlarınızı ve şeytanın dölledigi olmayan aklınızı“ ...............''
(çığlığı gömülmüş, suskunluğu hayatın on yüzüne ders diye yazılmış tüm kadınlar için...) - - yüreğin kalemin daim ola, teşekkürler şaire
ve şeytanın dölledigi olmayan aklınızı“
Kul hakkı olmayınca günah olmaz,
Sulanan Gül bakıldıkça solmaz.
Adalet yok zaten yerine bulmaz,
Şeytan akıl çelmiş, peşinde gidiyorlar.
HakanKURTARAN
Tebrik ederim...