(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEN OYASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEN OYASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Göz çukurları neleri barındırın içerisinde ne acıları saklar orda biriken yaşlar herşeyi anlatır anlamasını bilene çok güzel bir şiir okudum sayfanızdan yüreginize saglık tebrik ederim güne yakışmayı hak etmiş.
İnsan borçluysa az biraz kendini aramaya ve bulmaya muktedir ise başka bir canda can olmaya göz çukurunda birikir hayat suyu.
Şiir girişiyle girdi gönle. Ki bu şiirde anlam yükünü yüklenen en güzel dizeler olmuş fikrimce.
Külkedisi, miskin, kirli, uyuşuk anlamlarında iken çıplak ayak bir umuda, sevdaya koşması o âşk’ın tüm kirini yükünü sahiplenişinden midir? O sebeple midir sevdayı öğretme misyonu yüklenişi.
“zeytin ağacının gölgesinde dirilmeyi bekler yaşayan ilmek”
derken Şair… Biliriz ki ilmek bir düğümdür, yeri gelir boyna geçirilen soluğa son verendir, amma velâkin Şair, burada ilmeğe öyle bir mânâ yüklemiş ki değil soluğa son vermek; yaşama atılan bağ düğümdür. Ondandır zeytin ağacı gölgesinde dirilmeyi beklemek.
ve bu dizeler… Şair nasıl bir ruh hali ile söylemiş bilinmez lâkin muhatabının Yezidi’n cehalet kibrinden nasip aldığı kesin. Oldukça ağır. Zehirli bir ağıt var gibi…
///
Güzel bir şiir okuttuğunuz içindir Teşekkürüm. Güne gelişinizi tebrik ederim. Saygılar.
gözlerin çukurunda işlenen ne aşklar ne güzellikler ne hayat gizlidir ince ince ten oyalarında bazen aşk kokar bazen hüzün gülüşlerimizin hayatın altın yaldızlarıdır bakışlarımızla ruhumuzdan süzülen... ve bazen anlatmak isteriz ince kırılganlıkları nazenin dizelerimize yükleriz aşk gergefine şiir şiir işleriz belkide kahin çoktan oturmuştur göz çukurlarımıza bakışlarımıdan yansıyan hüznün...