teselli olur özlem ateşi ezel ebed arası yapayalnız ve yalnız nabzıma düşersin yâr grift sevda yoksunu bu muzdarip garip nârâları vurur sırattan ulu mahşere
o sırlı rüya umuda ne dermedi ki! gözlerim kızıl kora düştü divanında elime dokundu mahzun kalbin o sırlı murad’a eremedim ki
soruyorum kendime; haykırsam bir ömür adını göklerde yankılansa kim uyanacak o kutlu rüya’dan bütün alem mi en başta! yoksa şafağı karanlık ben mi!
-yaralansa yüreğim darlaşsa feza- -râm olsa uçurumlar -düşsem-
dünya toyundayım sonsuz savaşta -görüyorum- o sırlı dudaklarımda adın ses veriyor görünmez visâle
yollar demet demet saplar sineme okunu gizlenmiş ürperiş sarar içimi bittiği yerde başlar bu nöbet gözlerine durulur sinsice içim sızlar acıyla aklara vurur son bulur bu şiir sessizleşir heceler y/anar y/anar ağlarım Rüya ve arzularımın düzlüğünde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haykırışım Banadır ölüm kadar yumuşak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haykırışım Banadır ölüm kadar yumuşak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili arkadaşım.çok güzel lirik bir şiirdi.yüreğinden pınar gibi fışkırmış adeta.şiirindeki kahramanın çektiği acılar yeter olmuş artık.eğer o sevgiyi haketmiyorsa bıraksın.iki de bir canını acıtmasın kahramanının.bunlar hep hayal ürünü ilhamlar ama,ilhamda olsa birazda yüreğimizin feryatları.o senin kahramanının arkasından koşsun.çok güzel bir şiirdi.kutlarım.puanım tam.selamlar arkadaşım....
GÜZEL SÖZ..
KARANLIK GECEDE ÖNEMLİ DEĞİLDİR YILDIZLARI GÖRMEK, GÜNDÜZLERİ YILDIZLARI GÖREBİLMEK MARİFET, AŞIK OLMAK ÖNEMLİ DEĞİL, BİR ÖMÜR BOYU SEVEBİLMEK MARİFET.
yollar demet demet saplar sineme okunu
gizlenmiş ürperiş sarar içimi
bittiği yerde başlar bu nöbet
gözlerine durulur sinsice içim
sızlar acıyla aklara vurur
son bulur bu şiir sessizleşir heceler
y/anar y/anar ağlarım
Rüya ve arzularımın düzlüğünde..
Etkili dizelerdi. Tebrikler şair..