(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* İLM-İ HÂL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* İLM-İ HÂL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir ışık yak karanlıkta, sanma bir gün solar gider, Âlim insan güle benzer, kokusunu salar gider... ---------> gittiği yerlerde kokusu kalır.
Aklı olan kalmaz dünde, yarın meçhûl, iş bu günde, -------> bu gününü mamur eder. Huzur arayan gönlünde, tefekkürle dalar gider... ----------->o DALIŞKİ hAKKA GİDER.
Yüreğinize sağlık güzel yürekten güzel kelam dökülür. Emeğinize sağlık Allah ilminizi irfanınızı artırsın İnşallah . sELAMLAR sAYGILAR. süper ötesi.
Değerli dost bir anda beni ter köşe ettiniz...:)))
Yorumuma cevaben yazılı şiiri okuyunca bir an şaşırdım Allah Allah, dedim kendi kendime yahu ben bu şiire benzer bir şiir yazmıştım bir zamanlar neyse okuyayım dedim okudukça hayret ifadeleri yüzümde yerini bir tebessüme bıraktı, şiirimle yorumuma cevap verme esprisini buluşunuz bile söz söyleme san'atında ne kadar mahir olduğunuzu gösterir.... sağ olunuz Sayın AKTÜRK sağlık, huzur ve esenlikler dilerim.
Eyvallah Mecit hocam insan kendini, nefsini, haddini bilirse mutlaka Allahı bilir vede tefekkürünü zikrini hiç eksik etmez kemalete giden kapıdan girmiş olur sizleri yürekten kutluyorum bu günki şiirinizi çok çok beğendim yüreğinize sağlık yürekten kutladım düşüncen düşüncemdir Allaha emanet olunuz selam ve dua ile.
seninle gezdiğimiz yerlere düştü yolum hiç birşey aynı değil boş sensiz şimdi kolum yalnızlık gelip çöktü o bizim masamıza gözüm seni aradı sızladı inan solum
bir şişe sen oturdum masanın ortasına içine sen doldurdum kırık uçlu bardağa seni içtim, sen doldum hüzünlendi gözlerim andım, anlattım, yazdım seni boş satırlara
çağlayan oldu kalem sen olupda çağladı senle dolu anılar yüreğimi dağladı aradım durdum seni kaldırım taşlarında hazin ayrılık çöktü seven kalbim ağladı
Allah cc insana kendi ruhundan üflemiş can vermiş ya, şairim de şiire kendi ruhundan üflemiş. Her dizesi ahenkle semâ ediyor sanki. İnancı, bilgiyi, kültürü, insanlığı kalemin mürekkebine karıp akıl süzgecinden geçirmiş ve harikulade bir eser ortaya çıkarmış üstadım. Kutluyorum efendim.
Elestiri, önerileri, dikkatleriyle, yazdagim siirlerin okunmaya lâyik hale gelmesinde fikirlerine cok önem verdigim gönül adami, degerli dost olan, kalemine hükmederek dizelere cekidüzen veren, mükemmel siirler yazan usta Sair Erol kardesime onur veren ziyareti icin cok tesekkür eder SAYGILAR SUNARIM.
Her yalana kanma sakın,kıl Hak’kı her daim sırdaş Doğmak Hakk’ın takdiridir,can vermek de farz arkadaş Bir zerreden doğduk ey can,bir meçhule gidiyoruz Aldığın ah iflah etmez,can tendeyken duy arkadaş.
Yeme yetim kul hakkını,duymadın mı bunca ibret Varsa elinden geleni,esirgeme ver bir gayret Verirsen ele elini,tut kızdığında dilini Görmezden gelme düşeni,güç verir sana bil kudret
Seni duyar bin bir melek,sövüp söylenme küserek Kulağı vardır yerin de ,açar kolların gülerek Sıratından var mı geçmek,gıybet ettiysen kuluna Aç Kitab’ın Ayetini ,Hak ne diyor dinleyerek
Meçhulü O bilir mutlak,bil gaflettir görmez sanmak Yüküne yük ekleyip de,niye oduna od katmak Kul hakkının hesabını,ver dünyada yaşıyorken Bir göz hakkın ödemez ki,kırk rekat secdede durmak
Dört kitap birdir birini,diğerinden geçme sakın Her biri der Hak sözünü,aç kulağın dinle bakın Mevlana’nın hak özünde,Yunus’un doğru sözünde Karacoğlan’ın telinde,söz bal olur akın akın
Üstad, öncelikle güne düşen nefis şiirinizi bir kez daha tebrik edeyim. Salisen demem o ki bu kulvarda çok hızlı ilerleyen bir edipsiniz Maşaallah:=)) Daha bir ay olmadan bir şiiriniz daha askıda. Darısı bizim başımıza. Gelemim bu en son şiirinize; Tadından yiyemedim, o kadar anlamlı ve mesaj içerikliydi ki. Yazan kaleminiz zeval bulmasın. Saygı ve selamlarımla...
Arada bir gözden kaybolunca elim ayagim titriyor. Kolay bulayim diye pembeye boyadim daaa :)
Degerli DOSTUM
Benden daha uzun süredir bu sitede oldugun icin farketmissindir ve daha iyi bilirsin. Güne düsmeyi hakeden her gün cok güzel cok sayida eser var. Yazdigin siirlerin cogu bu katagoriye rahatlikla girebilecek türden, anlatimi zengin, duygu yüklü, ahenkli ve ölcülü eserlerini zevkle ve takdir ederek okuyorum, okuyoruz.
Jürinin bu tercihi bu siirden yana yapmasi en güzel siir anlamina gelmiyor elbette.
En güzel olan tek güzel, sizin gibi candan, samimi, gönül dostlarimin sayfami ziyaretiyle verdikleri onur, kalemime kattiklari güc.
Cok tesekkür eder, selâm ve sevgilerimi sunarim engin yürekli kalemi güclü degerli dostum.
Huzur arayan gönlünde, tefekkürle dalar gider...
TEFEKKÜRE VARMAYAN AKIL YOKSUN AKILDIR..KALEMİNİZ DAİM OLSUN..SAYGILARIMLA