"Gitmek hayat getirecek yenik düşerek kalmak ölüm Her geri döndüğünde avluda öylesine sevişmek zulüm " Babür Pınar
yoksulluklarımın kalabalık şehrinde çokluğumun yankısıydın sanki. toyluğun ertesinde tortusuydun çocukluğumun. umuda yaktığım türkülere perdesi düzen tutmayan sazımın ve en dik yokuşuydun alnımdaki yazının.
_biraz bendin yani birazın değil... birazın badesiydi aşkın kalanın zehir. öyle bir resimdin ki çizdiğim ellerime, benimle sildin kendini kendinden diyemedin.
tenimde yaralar biriktirdim sana benzemek için. biliyordum sırı dökük aynalarda kanattığını kendini, tilbemsi zevkler için. esip durdum semalarında bir vakit öyle kibirli, öyle deli. kırdığım her dalında, eğilip gözlerinin yeşilinden öptüm seni. sancılı şafaklarında ömrün kızıla kesmiş ayın eteklerine asıla asıla güneşli günlere günsüz doğurdum kendimi.
_zorlarımda gücümdün yani. sızımdın... birazın düğüm birazın çözüm. zamanın ırmağına yansıyan yüzümdün nergizimdin, büyümdün adın gibi bildiğin. yüzünü okşadın bakışlarımda yarısı benim yarası değildin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Resimdin Yani şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Resimdin Yani şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biraz bendin yani birazın değil... birazın badesiydi aşkın kalanın zehir. öyle bir resimdin ki çizdiğim ellerime, benimle sildin kendini kendinden diyemedin.
tenimde yaralar biriktirdim sana benzemek için. biliyordum sırı dökük aynalarda kanattığını kendini, tilbemsi zevkler için. esip durdum semalarında bir vakit öyle kibirli, öyle deli. kırdığım her dalında, eğilip gözlerinin yeşilinden öptüm seni. sancılı şafaklarında ömrün kızıla kesmiş ayın eteklerine asıla asıla güneşli günlere günsüz doğurdum kendimi.
_zorlarımda gücümdün yani. sızımdın... birazın düğüm birazın çözüm. zamanın ırmağına yansıyan yüzümdün nergizimdin, büyümdün adın gibi bildiğin. yüzünü okşadın bakışlarımda yarısı benim yarası değildin.
Saygıdeğer Aynur hocam yüreğinize sağlık Güzel bir şiir, daim saygımla.....
Aynur' um, aşırı yoğunum. Yangından mal kaçırır gibi okuyorum çokluk şiirleri. Siteye bi giriyorum canım, bildirimlerde kimi görürsem en son ona gidiyorum. Yoksa senin şiirlerini hiç kaçırır mıyım? Bilrisin...
Okulda çok görevim var. Defter İzmir' e geliyor. Hazırlıklarım var, programı ben sunacağım. 19 Mayıs programı bende okulumuzda, okulun kep töreni yine bana verildi sunum için.
ANlıycan, şiirler beni, ben şiirleri özlüyorum. Böyle geç vakitlerde veya gündüz bulursam boşluk kaçıyorum...
Eserlerinizde hoş bir ahenk apayrı bir güzellik var okuması sıkmıyor yormuyor insanı hüzün ve sitemle daha bir güzelleşiyor şiiriniz.Değerli şairemi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
Bandırmalı tarafından 5/2/2012 7:48:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
''Masada iki elma yanında bir bardak su İşin doğrusu aynı şey değil bir elmanın yarısı olmakla iki elmadan birisi olmak ...''
...şiirinizin muhteşem sonuna,sevgili Babür Pınar'ın dizeleriyle katkıda bulunmak istedim.. Birbirlerini harika tamamlayan iki şair,iki şiir gibi olsun istedim
/zorlarımda gücümdün yani. sızımdın... birazın düğüm biraz çözüm. zamanın ırmağına yansıyan yüzümdün nergizimdin, büyümdün adın gibi bildiğin yüzünü okşadın bakışlarımda yarısı benim yarası değildin./
bir kitabın var mı bilmiyorum ama uyumadan önce mutlaka okuyup sayfa sayfa şiirlerini öyle uykuya dalmalıyım zira öyle kendimden öyle yaralarıma d/okunan ki şiirlerin ki ben çok sever ve çok iyi tanırım bu yüreğin kalemini güçlü ve duyguludur
Ah sorular... Soru işaretinin boyutu değil mi akıllarımızda kalan en çok. Ahh ikilemler.. Birini seçsen diğeri içinde kalır diğerini seçsen seçmediğin içini kemirir durur. "çıkılmamış bir okyanus serüveni sanıyordum düşlerini farkına varıp anlamadığım bir yanın boğulma korkusu bir yanın dünden belli yaşama yazı tura atar gibi." Ne garip insan denilen değil mi! Yeni bir gün başlamışken, başlıyor derken eski günü yaşar takılı kalır dünlerde aslında. Kimi zamansa hata yapmaktan korkar ve "keşke tek şansım olsaydı" der; kimi zaman "keşke başka seçeneklerim de olsa" deyip kendi hayatımızı yaşadığını hissetmek ister... Akıl yerini duyguya bırakır bazen, bazense mantık girer devreye. Hiç bitmez ömür boyu ikilemler, sorular, sorgular ve sonundaki keşke'ler...
Yine güzeldi 'Şiir'. Kutlarım içtenlikle. Sevgiyle...
Düşlerde sevgilimizi görmek için dileklerde bulunmayı çocukluğumuzda bırakıp şiirlerden yarattık kendi düşümüzü Çünkü Düş kökümüze değen aşkımızın başkenti O yüzden bütün günahları, yasakları ardımızda bırakıp şiirlerin takılarak peşine sokaklara saldık yüreğimizi. Tüm söylenenleri bir madalya gibi takarak dizelerimize yaşanmamış an, tadılmamış tat olmamalı dedik insan ömründe. Ve Sevgilinin varsıllığını hissettiğimiz sürece sallandı göğümüzün beşiği serkeş ruhumuzda...
Şairin yüreğindeki ikilemin sorgusunda bir kum saati gibi bir solukta akıp gidiyor şiir ve çok güzel Kalem kavi
Tebrik ederim sevgili şairim Emeğine Yüreğine sağlık Dostlukla...
_biraz bendin yani birazın değil. birazın badesiydi aşkın kalanın zehir… öyle bir resimdin ki çizdiğim ellerime… beğenmedin, sildin kendinden diyemedin.
TÜM DİZELER BİR BİRİNDEN GÜZELDİ.HEPSİ DERİNLİĞİNE MANALARDAYDI OKUDUĞUM KADARIYLA... ELLERİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK.... SAYGILARIMLA....
birazın değil...
birazın badesiydi aşkın
kalanın zehir.
öyle bir resimdin ki çizdiğim
ellerime, benimle
sildin kendini kendinden
diyemedin.
tenimde yaralar biriktirdim
sana benzemek için.
biliyordum sırı dökük aynalarda
kanattığını kendini, tilbemsi zevkler için.
esip durdum semalarında bir vakit
öyle kibirli, öyle deli.
kırdığım her dalında, eğilip
gözlerinin yeşilinden öptüm seni.
sancılı şafaklarında ömrün
kızıla kesmiş ayın eteklerine asıla asıla
güneşli günlere günsüz doğurdum
kendimi.
_zorlarımda gücümdün yani.
sızımdın...
birazın düğüm birazın çözüm.
zamanın ırmağına yansıyan yüzümdün
nergizimdin, büyümdün
adın gibi bildiğin.
yüzünü okşadın bakışlarımda
yarısı benim
yarası değildin.
Saygıdeğer Aynur hocam yüreğinize sağlık
Güzel bir şiir, daim saygımla.....