(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Merhaba 1 Mayıs şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Merhaba 1 Mayıs şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ceberrut patronların yüzünden,çocuk yaştaki işçiler sigortasız çalıştırılıyor.giriş, çıkış yapıyorlar ki kazanç kendilerine kalsın.Allah onları nasıl biliyorsa öyle yapsın.İşçi çocuklar en düşük parayla çalışırken ,kendi çocukları,en lüks arabalarla fink atıyorlar,her gece sabaha kadar barları geziyorlar.çok şey söylemek istiyorumda burada söylenmez.Harika bir şiirdi.1 mayıs tatil oluyorda ne oluyor? işçiler haklarını alabiliyorlarmı?sendikalar yine saman altından su yürütüyorlarKutlarım.Puanım tam.Selamlar arkadaşım......
güzel söz...
Bir umuttu yalnızlık bir şeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belki de,belki bel kilerle dolu bir hayattı bu..(ATTİLLA İLHAN)
Daha çocuktum.Ama biricik ve rahmetli dayımın o meydanda hırpalanıp sürüklendiğini hiç unutamıyorum.Bir Mayıs anım bundan ibaret kaldı.Yani yürek slzlmdı.Kutlarım.
BENDE YAZDIM SAYFAMDA 1 MAYISA DAIR NACIZANE.FIKIR BIRLIGI ICINDEYIZ DMEKKI.
TEBRIK EDERIM.SAYGILAR...