(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim gönül ferman dinlese idi bu güzel şiiri bizler nasıl okuyacaktık olmaz efendim bencede dinlemesinki bende dadide sayfanıza geleğim bu güzel şiirleri okuyayım değilmi çok güzel bir şiir okudum çok teşekkür ederim efendim sevgi ile kalın ama sakın sevgisiz kalmayın olurmu:)
Dün de bir yarın idi yarının dün olacak Ah benim cahil gönlüm neler açtın başıma Dur da bir bak haline yarının son olacak Ah benim cahil gönlüm neler açtın başıma
Gençlikte ne olduğun dert değildi kimseye Arada yıkıldın da takılıp bir tümseğe Feryadı- figan ettin bir küçücük sumsuğa Ah benim deli gönlüm neler açtın başıma
Aşk dedin sevda dedin gözümü kattın sele Sırrımı da tutmadın düşürdün beni dile Kibiri huy belledin muhtaçken komşu küle Ah benim deli gönlüm neler açtın başıma
Saldın beni gurbete tanımadın dur-durak Kendini aldatırken yalanında tumturak Diline gelen şimdi bak nasıl acımtırak Ah benim deli gönlüm neler açtın başıma ………………………………………………………………………..Aykırİ-Cahit Telkök
________________YÜREĞİNİZ HİÇ SUSMASIN EFENDİM HARİKA ESERLER OKUYORUM GÖNÜL SAYFANIZDA HER KELİMESİ BAŞKA ANLAMLAR TAŞIYOR HER ESERİN DEĞERİ ÇOK FARKLI YÜREĞİNİZ HİÇ SUSMASIN EFENDİM SAYGILARIMI BIRAKTIM...
üstadım gönlüyle başı derde giren bir faninin sızılarını bu güzel şiirine yansıtmış. hece vezni ile yazılmış,akıcı bir şiir. su gibi çağladı aktı mısralar. kutlarım kalemi.
Tarzında çok güzel bir şiir okudum kaleminizden.Tam bir ozan deyişi ile yazılmış, türkü tadında, okunası bir şiir.Gönülden kutluyorum.sevgi ve saygımla...
Faydası yok.Çaresi yok.
Yüreğine kalemine sağlık.