Şiir Şair tarafından silinmiştirŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Verelim Gitsin
Koskoca ada verdik boş durmasın İmralı Eksin biçsin bir güzel, buğday darı verelim Üstüne kalın yorgan altına yünlü halı... Kış günü üşütmesin, sevip sarıverelim Barış adına her şey; verelim coşturalım Teyakkuza geçelim, hapşırsa koşturalım O gel deyince gidip dur deyince duralım Parmağını şıklatsın hemen varıverelim Kapris yapsa da bize, doğaldır; bazı bazı... Keyf ile çekiliyor can ciğerimin nazı Göz zevkini bozmasın kaldıralım beyazı Kırmızının yanına yeşil sarı verelim Kenya’dan getirirken yeterince üzülmüş Baya ayıp etmişiz kederinden büzülmüş İyiceydi tosunum, sanki biraz süzülmüş Ayvayı biz yiyelim, ona narı verelim En sonunda anladık ne varsa bir onda var Adam beyaz güvercin; havar yiğidim havar Çiftliğine eklesin, tavuk, büyükbaş, davar Tereyağı bal yesin halis arı verelim Barış için diyoruz, vermeden barış olmaz Verelim verdirelim bu kazan kolay dolmaz Acı patlıcan olduk, bizi kırağı çalmaz Soğuklar bizim olsun ona harı verelim Barışı düşünürken volta takılıyordur Memleket aşkı için yanıp yakılıyordur Kim bilir garibanım nasıl sıkılıyordur Eksikse tamamlayın; içki barı verelim Yek dediği dü olmaz böyle büyük adamın Her dediği çıkıyor Fransa’lı Madam’ın Resimleriyle süslü dört tarafı odamın O emretsin ülkeyi yarı yarı verelim İçime dert oluyor, pilajı var mıdır ki ? Sarayı kaç odalı, süiti dar mıdır ki ? Ziyaretine giden, eş midir yar mıdır ki ? Oldu olacak bari, bir de karı verelim... Ahmet ÇITAK VERELİM GİTSİN!(NAZÎRE) Değerli şâir, sayın Mîrim (Ahmet Çıtak)’ın "Verelim gitsin" başlıklı şiirine nazîredir. Verelim Ahmet kardeş alıştık vere vere! Pek muhterem Apo’ya zeytin dalı verelim! Betonlara basmaktan olmasın yara bere Ayağının altına ipek halı verelim! Beyimiz rahat etsin aman kalmasın darda Klima verelim ki yazın yanmasın hârda Sakın üşütmeyelim volta atarken karda Omuzuna ibrişim acem şalı verelim! Bir de telsiz verelim, irtibat kursun dağla Belki balığa çıkar, olta verelim ağla Kahvaltıda yumurta eksik olmasın yağla Salam, sucuk, pastırma, anzer balı verelim! Öyle bakmalıyız ki yakışmalı şanına Pekmez de içirelim, kan katılsın kanına Bir şömine yapalım ranzasının yanına Kolayca yaksın diye çıra, çalı verelim! Bak işte söylüyorum üstüne basa basa İnternette sunalım, müsâit ise yasa Te-vesine bağlansın bir klavye bir kasa Çan Çin çon tez bozulur, yerli malı verelim! Daktilo da verelim, anılarını yazar Ada dışına çıksın Cumartesi ve Pazar Uğur getirsin diye, değmesin diye nazar Üç beş nazar boncuğu, bir at nalı verelim! "Abartma" demezseniz bence müsâit alan Golf sahası yapalım yeşil çimiyle falan Bir gemicik verelim yata, kotraya çalan Şöyle denize sıfır bir de yalı verelim! Nasılsa beş kisiyle dostluğa yaptı akit Tavla, okey verelim geçirsin hoşça vakit Belki kumar oynarlar devletten olsun nakit Üstüne çay sohbeti, kahve falı verelim! Bir limuzin bir şoför, beyim kalmasın yaya Teleskop da verelim baksın yıldıza aya İnanın bana dostlar yoruldum saya saya En kolayı biz bunu eve salıverelim! 17ocakikibin13. Mustafa Çetiner Verelim gitsin(3) (Çok değerli mirim ve çetiner07 hocalarımın şiirine naziredir) Nasılsa yol açıldı bitmez talep listesi Minare gölgesiyle davul tozu verelim Cumaya olmasa da Pazar ya da ertesi Yere ikili atsa papaz kozu verelim… Devlet erkânı seçer yanına girenleri Hain gülüş kaplıyor yüzünü görenleri İsteğinde sınır yok patlamış frenleri Yazık kaza yapmasın yol takozu verelim… Aksi yazan olursa sorup, kovuşturalım Aman yapma diyerek avuç ovuşturalım Heyecanı eksikse horoz dövüştürelim Keyfi eksik gelirse keyf narkozu verelim… Bir hat çekelim ona dert anlatsın Güzin’e Gömme bir banyo da şart tabi bir de kuzine Balı anzer olursa, peynir olsun Ezine Yılbaşında hindi az çil horozu verelim… İstediği nedir ki? Doğu, Ege, Marmara Farz edin verdik gitti bir gecede kumara Ne versek de az gelir böyle yüce çomara İmralı dar geliyor şu Saroz ‘u verelim… Veysel Cerit____YAZGI24 .
Şiir Şair tarafından silinmiştir
Şiir şair tarafından silinmiştir |
Kaleminiz daim olsun. Selamlar saygılar