(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aradım olmuyor nesine taksam Bir gayda uydurup Türkü mü yaksam Olmaz ki dünyaya görmeden baksam Danasına saysan danaya yazık
Aykıri cehalet sövmeyle onmaz Teneke çalarsan gelip kuş konmaz Doğruca söylerim yüreğe inmez Sinesine saysan sineye yazık
Aykıri-01-02-2013-Köyceğiz
Baştan başa şiiriniz bir hazdı çok güzel duygularla kaleme alınmş harika bir eser yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun devamını dilerim selamlarımla esen kalınız
Sövüp sayma tabiri kinayeden de olsa hiç sempatik gelmiyor. Şiir çok anlamlı ve güzel, kimseye saymaya gerek yok bence. Kendine saymalı. Bir problem varsa kendindendir herhalde.
Ne sövüp saymakla, ne de hayır dualarına bulamakla doğrulara, güzele, gerçeğe oturtmak, doğru yola getirmek mümkündür, cahil bırakılmış insanı. Yalnız cahil bırakılmakla da kalmamış, her türlü pisliğe, kirliliğe bulaştırlmış insanlarımızın bir kısmı. Bu kirlenmişlik sürecinde insan onuru ve haysiyeti ayaklar altına alınmış, eğemen güşler onları her türlü kirli işlerinde acımasızca, vahşice kullanmışlar, ve de kullanıyorlar. Bu acı gerçeği pek çoğumuzda görüyor, izliyoruz. "Ben iyiyim, ben güzelim, ben doğruyum, ben aydınım... ben bilirim..." diyen insanların hiç bir diyeceği yokmudur; bu kirli, bu yoz, bu aymaz ve bağışlanmaz gidişe. Kirlilikler okyanus dalgaları gibi yayıldığına göre, her yanı kaplayacak, toplumun bütün bireylerine kadar bulaşacaktır bu gidişe. Ama İnsan denen, harikulade bir varlık vardır. İsterse herşeyin üstesinden gelebilir. Çünkü ALLAH onlara akıl denen en büyük serveti vermiş. Bu duyarsızlığımızın, dinamik yapımızın niçin etkili olmadığının sorgulanması lazım.
Çok güzel ve etkili mesajları olan çalşmanızı beyeniyle, dikkatle okudum ve hepimizin olumsuzluklarda pay sahibi olduğunu düşündüm ve anladım. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sizi dost şairim cahit bey. Kemal Polat
saygı ve selamlarımla