Önce rüzgâr essin Ne yönden isterse Yağmur yüklü bulutlar Su taşısın çoraklaşan yüreklere Şimşekler çaksın beyinlerde Günlerce içini döksün kara bulutlar Yumuşasın sertlikten yana ne varsa
Sonra güneş doğsun ilk kez doğuyorcasına Özlemle… Ve de hiç batmayacakmış gibi Isıtsın suya doymuş yüreği Çimler fışkırsın yerden Çiçekler gülücük dağıtsın Kuşlar gelsin Zincirleri kırarak Ve de kurtularak tuzaklardan
Kuşlar gelsin uzaklardan Aşk sözcükleri fısıldamak için
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLENEN BAHAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLENEN BAHAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Atın şimdi sahte baharları bir kenara Yakın tüm gemileri Ve ufuklara bakın…
İnş hocam inş. aldatmasın sahte baharlar hiç birimizi böyle gerçek güzel huzur mutluluk veren bahar güzellikleri doldursun hayatlarımızı.tebrik ediyorum duygularınıza mahir kalminize duygularınıza sağlık ilhamnız bitimsiz olsun selam saygımla.
Sonra güneş doğsun ilk kez doğuyorcasına Özlemle… Ve de hiç batmayacakmış gibi Isıtsın suya doymuş yüreği Çimler fışkırsın yerden Çiçekler gülücük dağıtsın Kuşlar gelsin Zincirleri kırarak Ve de kurtularak tuzaklardan *********************** Umuda yeşersin tüm duygular Baharla.. Baharlar kadar özlensin, Baharlar kadar sevilsin amma, kısa sürmesin Baharlar kadar... Diyordu mısralar.. Baharlar gönlünüzden hiç gitmesin efendim.. Teşekkürlerimle...
İnanın özlenenler yakın
Kelebek ömürlü baharlar aldatmasın kimseyi
Kimseyi aldatmasın sakın
Atın şimdi sahte baharları bir kenara
Yakın tüm gemileri
Ve ufuklara bakın…
İnş hocam inş. aldatmasın sahte baharlar hiç birimizi böyle gerçek güzel huzur mutluluk veren bahar güzellikleri doldursun hayatlarımızı.tebrik ediyorum duygularınıza mahir kalminize duygularınıza sağlık ilhamnız bitimsiz olsun selam saygımla.