(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hep hüsran yaşamışım hissi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hep hüsran yaşamışım hissi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarım şair.....kısa vede manidar bir çalışma kalemin daim olsun...
( sevgili nimesayın msj varmış yer vermemi istedi....sevgili...doğan günlerdir şiirlerini okuyp yorum yazmaya çalışıyorum ama yorumlarımın ulaşmadğnı fark ettim ve gördümki engellenmişim...bu beni çok üzdü doğrusu en azından açık ve dürüst bir şekilde söyleyebilirdin anlayışsız bir insan değilim....bu nedensiz hareketine bir anlam veremedim ama şunu bil çok ama çok ayıp ettin )
saronam1982 tarafından 10/31/2007 11:31:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kaç zamandır böyle arsızım öylece ziyanda yalnızlığım kaç zaman geçti üzerinden kayıtsızlığımızın bihaberim senden...
Hüsranım deyilki bana kalan hep hüsran yaşamışım hissi... şimdi beni yüzüstü bırakıp gidecek sanırım beni... GÜZEL BİR ŞİİR AMA,BU GÜNÜN ACISI PEK ANLATMADI SANIRIM.
Kaç zamandır böyle arsızım öylece ziyanda yalnızlığım kaç zaman geçti üzerinden kayıtsızlığımızın bihaberim senden... kutlarım...şair kısa ama özdü tebrikler.... sevgiyle kal emi :))))))))))))
hep hüsran yaşamışım hissi...
şimdi beni yüzüstü bırakıp
gidecek sanırım beni...
Yüregınıze saglık guzel şiirinizi okuma fırsatı buldum selam ve saygılar