(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yanılgı ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yanılgı ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âyinesi iştir kişinin lafa bakılmaz/mış. Çok mal haramsız, çok laf yalansız olmaz/mış. İnsanın özü davranışlarından belli olur, dil her yöne döner, kendinden çok bahseden insanlara hiç güvenmem bu yüzden, hele siyâsetçilere hiç. Bir vekil seçilene kadar milyarlar harcıyor, bunu sadece Vatan millet aşkı için yaptıklarını hiç sanmıyorum. Derdi Vatan millet olanları oralara kolay kolay çıkarmıyorlar zaten, bir şekilde kesiyorlar önünü. Kısa ve anlamlı dizeleri kutlarım. Selam ve sevgimle.
Siyaset yalanı gerektiriyor zaten, kolay söyleyemeyenler siyasete atılamıyor. Ne hikmetse, halkta yalan söyleyemeyeni seçmiyor. Oylarımızı hep vaadlere sattığımız değil midir gerçek olan... Oy verip, sahtekarları ülkenin içine koyveriyoruz. Onlar da anasını ağlatıyor ülkenin, yükünü tutan tutana... Çok teşekkür ediyorum, sağolun Mustafa bey Saygılar selamlar...
TÜM SATIRLARA GÖNÜLDEN KATILIYORUM,HER ULVİ DEĞERİN KİRLENDİĞİ BİR ORTAMDA BAŞKA NE DENEBİLİR Kİ?KUTLUYORUM USTA KALEM DOST YÜREĞİ.SEVGİ,SAYGI,SELAMLAR.