(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sayfaya ilk gelişim ve iyiki de gelmişim harika ve doğruları anlatan bir şiir okudum ilk hece şiirim Edebiyat züppesini anımsattı bana yüreğiniz dert görmesin
İşte bu hocam yırtık büyük ,yama küçük.. toplumsal yaralara derman olur mu bilinmez ama ...kafa değil de ,kelle taşıyanlara tokat gibi bir cevap ..elin kolun dert görmesin Allah razı olsun hocam .Saygı ve selamlarımla
Çok ŞEKER bir hiciv olmuş. Burası bir aile, buradaki bayanlara asılanların onurundan, şerefinden şüphe duyarım. Klavye başında aslan kesilen farelere armağan olsun bu dizeler. Selam ve saygımla.
____________________Kutladım değerli kalemi klavye çakalı çok hocam boş verin ne derseniz diyin ar edip haya edip utanmazlar ama olsun yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun saygılarımla...
Edepsizlere edeplice verilen bir ders vardı dizelerde. Tabi bunu anlayabilecek kapasiteleri varsa. Bu taşları yiyen kalın kafaların yerinde olmak istemezdim şahsen. Saygılar olsun Üstadıma.
AĞZINIZA SAĞLIK ARKADAŞIM, NE GÜZEL SÖYLEMİŞ, NE GÜZEL YAZMIŞSINIZ, BİLİRİM YETERSİNİZ BİR BAŞINIZA, OLA Kİ İHTİYAÇ DUYULA BENDEN TAM DİSTEK SİZE SANSAR AVINDA.
harika ve doğruları anlatan bir şiir okudum
ilk hece şiirim Edebiyat züppesini anımsattı bana
yüreğiniz dert görmesin
Tebrikler ....