(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İhlasla iman şuuruyla yazılmış yürek sesinizi kutluyorum aziz vede kadim dost kardeşim.Coşan yüreğin hiç susmasın taşsın yayılsın çorak yüreklere efendim.Selam ve dualarla kalınız.
yüreğinize sağlık hocam. uzun zamandan sonra aramızdasınız. (geçen bir kaç şiirden beri) yavaş yavaş eskisi gibi bolca şiirler yayınlıyorsunuz. :) daim olun hocam. saygım ile...
güzel dersler bunlar anlayanatabi.........yaratılış gayemiz değilmi kulluk.mevlam bizi kulluguna kabul etsin ve gerçek anlamda kulluk yapanalrdan eylesin
Yazan kalemiyürekten tebrik ederim.Ne güzel yazmış yazan.Hem ayet ve hadisler iyi seçilmiş,hemde şiir yerine güzeloturmuş. gafillere ders vermek lazım. sayın üstadım vezni ve hecesi güzel bu şiiri tebrik ederim. şu anİslam alemi bu haldeyse gafletten ve dinini yozlaştırmaktan bşka ne yaptı. sonuç ortada. şeyhin şıhın,bilmem kimin peşinde koşan toplumların hali ortada.Hala görmeyen gözler var. Allah yardım eylesin.