(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK AĞIR BİR ŞİİR OLMUŞ ARKADAŞIM, SORUMLULUK SAHİBİ HER İNSANIN AZ YA DA ÇOK KENDİSİNDEN BİR NEBZE UTANMASINI GEREKTİREN DİZELER, HELE Kİ ÇADIRLAR YÜREK DAĞLIYOR. RABBİM SABRINI VE SELAMETİNİ İHSAN EYLESİN.
Üstadım kalemine sonsuz teşekkürler tabiki yüreğinede , gerçekleri ne güzel dillendirmişsin ne yazıyım sadece kutluyor ve alkışlıyorum ..... Saygılar selamlar....
şairim yine sitem dolu anlamlı,gerçeklerin ışığında bir şiir kaleme almış. sade bir dil ve hecesinde bir eser. şair yanlışları gören ve yazandır.korkmayandır. yandaş olmayandır. kutlarım üstadım.
Kölelik bitmedi değişti kılık Sömürü derdinden benizler soluk İşsizler yağıyor bak oluk oluk Üç kuruş almağa yol olduğunda
Aynen katılıyorum. Kölelik bitmedi, bu gidişlede hiç bitmeyecek. İçimiz sızlayarak izliyoruz "üç kuruş almak" için nasıl birbirlerini yediklerini. Suç elbette onlarda değil. Suçun sahipleride üstüne almıyor suçu. Olan Millete oluyor..
olurmu suriyelilere rezarvasyon yapıldı asrın fatiihi tarafından.biz Allaha emanetiz..çadırlar yanar can yanar vatan uğruna şehit olanla birileri eş tutulur akıllara zarar şeyler yaşananlar kutlarım toplumsal yaralara değinen şiiri ve şairi selam ile