Şimdi gidiyorum sessizce, sevgili! Bekle beni! Geri geleceğim bir sonbahar vakti… Dolunay gülümserken gökyüzüne, Ve titrerken elleri bir dilencinin…
Yağmurlar kusarken hayat tohumlarını bir bir, Kök salarken mağrur bakışlı nergisler, Ve kızgın damlalara eşlik ederken bebek çığlıkları, Mehtabın olacağım kör karanlıklara inat.
Akşamsefası açarken usul usul, Seyrederken batan güneşi sevdalı kumrular… Ve toprak inlerken yepyeni doğuşlarla, Geleceğim bahar gözlüm hüzünlü umutlarla.
Pencerende sabırlar koparken tel tel, Kaybolurken aydınlıklar hüzünlü bir vedayla. Döneceğim sana, Hayallerine ayna olacak gözlerim Yeminim olsun, inan bana!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR GÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR GÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pencerende sabırlar koparken tel tel, Kaybolurken aydınlıklar hüzünlü bir vedayla. Döneceğim sana, Hayallerine ayna olacak gözlerim Yeminim olsun, inan bana!
DUA GİBİ BİR ŞİİR.... AMİN DİYESİ GELİYOR OKUYANIN YÜREĞİN DERT GÖRMESİN... İYİ Kİ VARSIN EDEBİYAT DÜNYASINDA GÜÇLÜ KALEM....